صفحه اصلی / برگزاری نشست «تدوین شاخص‌های سرآمدان صنعتی»

برگزاری نشست «تدوین شاخص‌های سرآمدان صنعتی»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دومین نشست تدوین شاخص­های آیین­‌نامه شناسایی و پشتیبانی از سرآمدان و متخصصین صنعتی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر و جمعی از متخصصین صنعت به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس در عسلویه برگزار شد.
در این نشست، رضا آذین؛ رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر به تشریح مأموریت­های بنیاد ملی نخبگان پرداخت و گفت: حوزه‌های هدف بنیاد ملی نخبگان علم، فنّاوری، نوآوری، ادب، هنر و فرهنگ است و بنیاد نخبگان استان بوشهر نیز موظف به شناسایی و پشتیبانی نخبگان، مستعدان و سرآمدان استان است؛ یعنی به‌نوعی حلقۀ وصل نهادهای فناورانه استانی و ملی است.
وی تعامل و تسهیل‌گری درون‌استانی در حوزه‌های توسعه فناوری و ترویج علم و توانمندسازی نخبگان، مستعدان و سرآمدان استانی را از دیگر مأموریت‌های بنیاد نخبگان استان بوشهر ذکر کرد و افزود: بنیاد ملی نخبگان در راستای مأموریتش با گروه­های هدفی مانند دانشجویان ممتاز، دانش‌آموختگان برتر، اعضای هیئت‌علمی، مخترعان، سرآمدان قرآنی، ادبی، هنری، حوزوی، نخبگان و متخصصین ایرانی خارج از کشور ارتباط دارد و هر گروه را با به هدفی جداگانه مورد حمایت قرار می دهد.
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر در ادامه در خصوص سامانه مدیریت دانش بنیاد ملی نخبگان گفت: در سامانه (knowledge management) KM سازمان­ها و مراکز صنعتی ارزیابی­های مفیدی از وضعیت پژوهش و نوآوری افرارد شاغل موجود است که می‌توان در ارزیابی افراد مورد توجه قرار بگیرید.
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر در پایان یادآور شد: تدوین شناسایی و پشتیبانی از سرآمدان و متخصصین صنعتی، مسئله خود صنایع است بنابراین هم‌اندیشی و تعامل صاحبان صنایع برای تدوین هر چه بهتر این آئین‌نامه یک ضرورت دارد.
در پایان این نشست، متخصصان صنعت به ارائه دیدگاه‌های خود درخصوص شاخص‌های آیین‌نامه شناسایی نخبگان صنعتی پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.