صفحه اصلی / تخریب ها ریشه در خودشیفتگی دارد

تخریب ها ریشه در خودشیفتگی دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در جشنواره آموزشی شهید مطهری و گرامیداشت مقام استاد، اظهارداشت: تفکر فرقان و تفکر مجاهدین خلق(منافقین) از بین نرفته و هنوز هم در بعضی از افراد ظاهرالصلاح دیده می‌شود.
وی افزود: شهید مطهری یکی از بزرگترین متفکران اسلامی بوده است و امروز جای شهید مطهری در کشور خالی است. وقتی مناظره‌ها را می‌بینم، مانند همه مردم ایران، غصه می‌خورم؛ ریشه چنین رفتارها و تخریب‌هایی نیز چیزی جز خودخواهی، خودبینی، خودمحوری و خودشیفتگی نیست.
وزیر بهداشت ادامه داد: تعجب من از این است که چرا امروز در تریبون‌ها، در مورد دروغ، غیبت، تهمت، تخریب همدیگر و آبروی مسلمان را بردن، کمتر سخن گفته می‌شود.
وی گفت: امروز در رسانه‌ها و در حضور ملت، همدیگر را زیر سئوال می‌بریم، نسبت‌های ناروا می‌دهیم و تهمت می‌زنیم و به نظر من، رفتارهای امروز، رسوبات تفکر چپی‌ها و منافقین و فرقان است.
وزیر بهداشت تاکید کرد: هر فردی که مرتکب جرمی شود، باید به آن رسیدگی شود و در این عرصه، تشخیص قاضی و قوه قضائیه و قانون، ملاک است.
وی گفت: مقام‌هایی مانند وزارت، وکالت و ریاست جمهوری وقتی که با توسل به فریب مردم، دروغ، تهمت و آبروریزی از مومنان به دست آید، کمترین ارزشی ندارد.
هاشمی افزود: ۳۸ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما از گذرگاه‌های سخت عبور کرده‌ایم؛ شهدای زیادی داده‌ایم، از شهدای انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و شهدای حرم و در پیشگاه خانواده و فررندان این شهدا باید خجالت بکشیم و دست از این رفتارها برداریم. به جای مایوس کردن مردم و جامعه، باید در ایجاد فضای امید و نشاط تلاش کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.