صفحه اصلی / نوری نبرد نابغه ها را به ناگلزمان باخت

نوری نبرد نابغه ها را به ناگلزمان باخت

وردربرمن امسال نتایج درخشانی با الکساندر نوری، مربی ایرانی خود کسب کرد و ۱۲ هفته پیاپی شکست نخورد اما باخت هفته گذشته آنها به کلن، رقیب جدی‌شان برای گرفتن سهمیه لیگ اروپا موجب شد از کورس حضور در این رقابت‌ها عقب بمانند.
سبزپوشان برمن از ساعت ۱۸ امروز در یکی از مسابقات هفته سی و سوم و ماقبل پایانی بوندس لیگا میزبان هافنهایم، یکی از پدیده‌های این فصل آلمان که رده چهارم را در اختیار دارد، بودند ولی باز هم مثل دیدار گذشته غافلگیر شدند و در نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند.
شاگردان الکساندر نوری در ۶ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ۲ گل دیگر دریافت کردند ولی بازگشت آنها کاری از پیش نبرد و تنها موفق به زدن سه گل شدند تا با نتیجه ۵ بر ۳ شکست بخوردند و علاوه بر آن با دریافت ۱۰ گل در دو مسابقه نتیجه ضعیفی از خود بر جای بگذارند.
این باخت موجب شد تیم تحت هدایت الکساندر نوری با ۴۵ امتیاز در رده هشتم جدول بوندس لیگا قرار بگیرد و امید کمی برای رسیدن به لیگ اروپا داشته باشد.
تیم ششم جدول بوندس لیگا به پلی‌آف لیگ اروپا صعود می‌کند و باتوجه به اینکه فرایبورگ ۴۸ و کلن ۴۶ امتیازی و به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جدول بوندس لیگا هستند، شاگردان نوری در هفته بعد که آخرین مسابقه فصل را انجام می‌دهند کار سختی در لانه زنبورها مقابل دورتموند دارند چراکه این تیم به دنبال کسب پیروزی و قطعی کردن حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است.
در مقابل هوفنهایم با هدایت جولیان ناگلزمان ۲۹ ساله حالا در یک قدمی رسیدن به سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان قرار دارد. در صورتی که برمن بتواند در دیدار هفته آخر، دورتموند را متوقف کند و هوفنهایم برابر آگسبورگ به پیروزی برسد، شاگردان ناگلزمان به طور قطع در مرحله گروهی رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.