صفحه اصلی / آگاهی حق مردم است

آگاهی حق مردم است

و از دستگاه های اجرایی خواست فارغ از جناح بندی های سیاسی به شبهات و اتهاماتی که علیه دولت مطرح می شود، پاسخ دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری در جمع معاونان پارلمانی دستگاه های اجرایی افزود: متاسفانه برخی بصورت ناجوانمردانه و غیراخلاقی و با هدف تخریب دولت، همه خدمات نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برند.
وی اضافه کرد: نباید برای به دست آوردن چند رای بیشتر، مطالب نادرست و اتهامات بی اساس را مطرح کنیم چرا که این شیوه رقابت علاوه بر اینکه غیراخلاقی و غیرقانونی است، باعث بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی و شخصیت های مورد اعتماد می شود.
امیری یادآور شد: اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه نظام نباید به هیچ وجه مورد خدشه قرار بگیرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: دستگاه های اجرایی فارغ از جناح بندی های سیاسی، باید با اطلاع رسانی درست به شبهات و اتهامات کذبی که متاسفانه این روزها در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه دولت و خدمات کارکنان بخش های دولتی مطرح می شود، پاسخ دهند.
امیری تاکید کرد: رقابت های سیاسی و انتخاباتی همواره در چهار دهه گذشته در کشور جریان داشته و نباید این رقابت ها باعث شود که اصل نظام و خدمات ماندگار آن زیر سوال برود.
وی اضافه کرد: مهمترین موضوع در انتخابات، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای است و همه ما باید تلاش کنیم زمینه های این حضور و خلق حماسه ای دیگر را فراهم کنیم.
معاون رئیس جمهوری توجه ویژه به قانون و قانونمداری، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی و رسیدگی سریع و قانونی به درخواست های نمایندگان مردم، بویژه نمایندگان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را از جمله دستاوردهای دولت در بخش پارلمانی ذکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.