صفحه اصلی / گوشی پیکسل ۲ ایکس ایکس ال در گیک‌بنچ رؤیت شد

گوشی پیکسل ۲ ایکس ایکس ال در گیک‌بنچ رؤیت شد

تنها چند روز تا برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل موسوم به Google I/O در سال ۲۰۱۷ باقی مانده است و انتظار می‌رود که توضیحات بیشتری در ارتباط با نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید و نخستین گوشی‌های مبتنی بر اندروید O به اشتراک گذاشته شود؛ اما سیاست‌های گوگل با اپل و سامسونگ تفاوت دارد.
البته این تفاوت لزوما به مفهوم خوب یا بد بودن سیاست گوگل نیست. در حالت کلی عملکرد اپل و سامسونگ متفاوت است؛ چرا که تا پیش از معرفی آیفون‌ها و گوشی‌های گلکسی جدید، همواره اطلاعاتی در مورد آن‌ها منتشر می‌شود؛ اما دستگاه‌های نکسوس سابق و گوشی‌های پیکسل کنونی معمولا مدت بیشتری پنهان می‌مانند.
در حقیقت تمام آنچه تاکنون در مورد نسل دوم گوشی‌های پیکسل می‌دانیم، به دو مورد خلاصه می‌شود؛ گوگل در حال توسعه‌ی آن‌ها در سه مدل و با نام‌های کد Walleye ،Muskie و Taimen است. گفته می‌شود این گوشی‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برند و به‌صورت پیش‌فرض نسخه‌ی هشتم از سیستم عامل اندروید، موسوم به اندروید O‌ را اجرا می‌کنند.
گفته می‌شود Walleye با بهره‌گیری از نمایشگر ۵ اینچی، نقش پیکسل ۲ را ایفا خواهد کرد و گوشی‌های Muskie و Taimen احتمالا در قالب نسخه‌های XL و XXL روانه‌ی بازار خواهند شد. هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی هیچ‌کدام از اطلاعات یادشده را تأیید یا تکذیب کرد؛ اما بر اساس آنچه در اسناد گیک‌بنچ رؤیت شده، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی سوم از نسل دوم گوشی‌های پیکسل در حال گذراندن تست‌های پیش از عرضه است.
نمونه‌ی اولیه‌ی گوگل تایمن، پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته تست بنچمارک گیک‌بنچ را گذرانده است و بر اساس اسناد این بنچمارک، گوشی یادشده از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با چهار هسته که روی فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز تنظیم شده است، رم ۴ گیگابایت و سیستم‌ عامل اندروید O بهره می‌برد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.