صفحه اصلی / شاسی بلند لوکس اینفینیتی چگونه عرضه می شود؟

شاسی بلند لوکس اینفینیتی چگونه عرضه می شود؟

شرکت اینفینیتی به عنوان برند لوکس کمپانی نیسان در جریان نمایشگاه نیویورک از کانسپت شاسی بلند فول سایز QX80 Monograph رونمایی به عمل آورد تا نشان دهد این شرکت برنامه بزرگی در سبک خودروهای شاسی بلند فول سایز دارد.
QX80 Monograph طراحی جذابی داشت و اگر نسخه تولیدی نیز شباهتی به مدل کانسپت داشته باشد قطعا می تواند موفق عمل کند. براساس گزارش ها اگرچه نسخه تولیدی QX80 2018 از طراحی جدید و شیکی بهره می برد اما به نظر می رسد خبری از پیشرانه جدیدی نیست و کمپانی می خواهد همان موتور پیشین را به کار گیرد. 
Roland Krueger یکی از مدیران اینفینیتی در مصاحبه ای با Motor Trend بیان داشت که QX80 2018 از همان معماری نسخه پیشین بهره می برد. این بدان معنا بوده که شاسی سال ۲۰۱۱ با پیشرانه هشت سیلندر ۵.۶ لیتری ۴۰۰ اسب بخاری همچنان با QX80 همراه است. البته Krueger به یک سیستم انتقال کوچکتر هم اشاره کرد که می تواند در کار بوده و ممکن است در برخی مدل های QX80 به کار گرفته شود. 
Krueger بیان داشت که QX80 یک مدل موفق اینفینیتی محسوب می شود. از علت های موفقیت این مدل معماری بسیار موفق و انتقال قدرت پرتوانی بوده که شرکت ژاپنی درنظر گرفته است. در سال ۲۰۱۴ بود که اینفینیتی نسخه فیس لیفتی از QX80 را عرضه داشت و بروزرسانی جدید بیشتر تغییر را در ظاهر آن به وجود خواهد آورد تا بخش انتقال قدرت را. 
Krueger افزود که علاوه بر QX80 طیف گسترده ای از محصولات جدید اینفینیتی در راه هستند که به زودی از راه می رسند. یکی از آنها نسل جدید QX50 بوده و به عنوان یک شاسی بلند کوچکتر از QX80 شناخته می شود. 
به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر درباره محصولات آینده اینفینیتی در دست نیست تا به آن اشاره داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.