صفحه اصلی / موافقت با بخشودگی جرائم بیمه ای ۹۵ هزار تولیدی

موافقت با بخشودگی جرائم بیمه ای ۹۵ هزار تولیدی

محمدحسن زدا با اشاره به فعالیت سامانه جامع رفاه ایرانیان که از سال گذشته در وزارت رفاه رسما اقدام به شناسایی نیازمندان کرد گفت: سال گذشته بیماران خاص و کارگران ساختمانی فراخوان شدند تا در این سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از خدمات بیمه ای و درمانی استفاده کنند.
وی افزود:  در هیمن راستا ۱۰۰ هزار نفر از اشخاصی که کارگر ساختمانی نبودند و از این بیمه سوء استفاده می کردند شناسایی و حذف شدند و ۲۰۰ هزار نفر هم به فهرست بیمه کارگران ساختمانی اضافه شد.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ۴۸۰ هزار بیمه شده قالیباف داریم گفت: در این گروه نیز ۷۰ هزار نفر که دوجا بیمه بودند و همپوشانی داشتند یا مستحق دریافت این خدمت نبودند را شناسایی و حذف کردیم.
زدا تاکید کرد: امسال برای مستمری بگیران من غیرحق، برنامه داریم و آنها را شناسایی خواهیم کرد.
وی همچنین به قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خو ش حساب تامین اجتماعی اظهار کرد: این طرح که از سال گذشته با هدف رونق تولید و اشتغال و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شروع شد و با استقبال خوب کارفرمایان همراه بود. در این میان با تقاضای بخشودگی ۹۵ هزار کارگاه فعال تولیدی موافقت و قرار بر این شد تا بدهی شان تقسیط و با تخفیف های درنظرگرفته شده پرداخت شود.
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بر این اساس حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این جرائم بیمه ای به کارفرمایان بخشیده شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.