صفحه اصلی / بازگشت رونق اقتصادی به واحدهای تولیدی در دولت یازدهم

بازگشت رونق اقتصادی به واحدهای تولیدی در دولت یازدهم

کیوان کاشفی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت یازدهم، عملکرد آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقداماتی که دولت طی چهار سال در حوزه اقتصاد انجام داده، شاهد نظمی در اقتصاد کشور هستیم که امکان ایجاد تحول برای سال‌های بعد را فراهم می کند. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران،  کیوان کاشفی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت یازدهم، عملکرد آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اقداماتی که دولت طی چهار سال در حوزه اقتصاد انجام داده، شاهد نظمی در اقتصاد کشور هستیم که امکان ایجاد تحول برای سال‌های بعد را فراهم می کند.
عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه گفت: برخی از اقدامات دولت موجب تحول در اقتصاد کشور شده ولی ممکن است نتایج آن مورد توجه عامه مردم قرار نگرفته باشد.
وی افزود: ثبات بازار یکی از مهمترین اقدامات اقتصادی دولت یازدهم است. بر خلاف رویه گذشته، در این دولت شاهد کنترل تورم بسیار بالا بودیم که نتیجه آن کاستن هیجانات کاذب بازار بود. در این چهار سال کمتر شاهد نوسانات ناگهانی قیمت، حتی در زمینه کالاهای سرمایه‌ای بودیم.
 عضو هیأت رئیسه اتاق ایران گفت: نظم ایجاد شده در ساختار اقتصادی، زیربنای مناسبی برای رونق کشور در چهار سال آینده است. امیدواریم تأثیر این اقدامات در معیشت و رفاه عامه مردم دیده شود.
 کاشفی برگشت رونق به واحدهای تولیدی را از اقدامات مهم اقتصادی دیگر دولت برشمرد و تصریح کرد: طی یک سال اخیر شاهد رونق بنگاه‌های بزرگ کشور بودیم، برای مثال در بخش پتروشیمی ۳۰ درصد رشد تولید و صادرات داشتیم و در سایر حوزه‌ها مانند خودروسازی و فولاد نیز رونق به واحدها بازگشته است.
 رئیس اتاق کرمانشاه بیان کرد: خروج صنایع بزر گ از رکود به زمان نیاز دارد تا تأثیر خود را بر صنایع کوچک و کل اقتصاد کشور نشان دهد. پس از این باید تمرکز برای رونق بخشیدن به واحدهای کوچک و متوسط بیشتر باشد چون این واحدها در ایجاد اشتغال و بالا رفتن سطح رفاه مردم اثرگذاری بیشتری دارند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.