صفحه اصلی / پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی ایران مقابل تایلند

پیروزی تیم ملی هندبال ساحلی ایران مقابل تایلند

ملی پوشان هندبال ساحلی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های آسیایی با نتیجه ۲ بر صفر هندبال تایلند که میزبان این رقابت‌هاست را از پیش‌رو برداشتند و به نیمه نهایی راه یافتند. این تیم پیش از این مقابل امارات، افغانستان پیروز و برابر ویتنام شکست خورده بود.
ششمین دوره رقابت های هندبال ساحلی آسیااز ۱۸ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند پیگیری می‌شود که تیم ملی ایران در این رقابت ها با ویتنام، تایلند، افغانستان و امارات متحده عربی همگروه است. در دیگر گروه نیز قطر، عمان، چین تایپه و ازبکستان با هم رقابت خواهند پرداخت. سه تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات هندبال ساحلی جهان که در سال ۲۰۱۸ در سوچی روسیه برگزار می شود را کسب می‌کنند.
ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را رسول دهقانی، عباس اسدزاده، وحیدعرب زاده، امید سه کناری، شهریارحسینی، مسعود محسنی، امیرحسین سالمی، امین کاظمی، پوریاقلی پور، میلادحمیدی فر، مهدی خوش قدم، و مهدی رزاق پور تشکیل می‌دهند. سیدحسن افتخاری به عنوان سرمربی، نادعلی ذکائی ومهدی قشقائی راد به عنوان مربی و حسن آئین جمشید هم به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال ساحلی ایراان را در این رقابت ها همراهی می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.