صفحه اصلی / کمترین حق‌مان قهرمانی در جام حذفی بود

کمترین حق‌مان قهرمانی در جام حذفی بود

شب گذشته (پنجشنبه) نفت تهران موفق شد در دقایق پایانی با گل سجاد شهباززاده، تراکتورسازی را در فینال جام حذفی شکست بدهد تا پس از گذراندن یک سال سخت و پرتنش، فصل را با قهرمانی تمام کنند.
ایمان مبعلی درباره قهرمانی روز گذشته تیم فوتبال نفت در جام حذفی فوتبال اظهار کرد: اجازه بدهید برگردم به سال گذشته! سال قبل تیم ما از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشت و حتی در بعضی از بازی‌ها، هتل نداشتیم. با همه این اوصاف توانستیم در لیگ برتر پنجم شویم و حتی شانس آسیایی شدن نیز داشتیم.
بازیکن نفت ادامه داد: امسال شرایط از سال گذشته بدتر شد. شرکتی که باشگاه نفت را خرید، با وعده‌ و وعید وارد کار شد. سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم. از زمین تمرین گرفته تا تغذیه، با مشکل روبرو بودیم. با همه این مشکلات، تنها چیزی که ما را تا پایان فصل نگه داشت،‌ فینال جام حذفی بود. تیم از زمانی که توانست سپاهان را در نیمه نهایی جام حذفی شکست بدهد، انگیزه گرفت و تا پایان فصل ادامه داد. دیروز هم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتیم، در نهایت توانستیم به قهرمانی برسیم. البته با شرایطی که از سال قبل داشتیم، کمترین حق ما قهرمانی در جام حذفی بود. باید به این هدف می‌رسیدیم.
مبعلی که مدتی است به خاطر آسیب دیدگی از ترکیب تیمش دور بوده است، برای همراهی نفت در فینال جام حذفی به خرمشهر رفت. او در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی پس از بازی با بازیکنان نفت خداحافظی کرد نیز اظهار کرد: خداحافظی به آن معنا که از تیم برود نبود ولی اینکه در سال آینده دایی در چه تیمی باشد، مشخص نیست چون او از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد.
مبعلی در ادامه درباره شرایط مصدومیت و ادامه دوران فوتبالش نیز تصریح کرد: تا دو سه هفته دیگر مشخص می‌شود آسیب‌دیدگی‌ام به چه شکلی است و باید زانویم را جراحی کنم یا نه. هنوز شرایطم برای فصل آینده مشخص نیست و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. مقدار مصدومیتم که مشخص شد، درباره فصل آینده تصمیم می‌گیرم.
بازیکن نفت در پایان گفت: ممنون از تمام تماشاگرانی که شب گذشته از آبادان، اهواز و شهرهای دیگر آمدند و ما را حمایت کردند تا بتوانیم جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببریم.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.