صفحه اصلی / اصل حاکمیت جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری است

اصل حاکمیت جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری است

زهرا شجاعی در گردهمایی حامیان تدبیر و امید در ستاد روحانی در رامسر گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به حق الناس بودن رای مردم اشاره داشته‌اند و همواره تاکید کرده‌اند که هیچ فردی از رای ایشان اطلاعی ندارد. نسبت دادن نظر ایشان به برخی نامزدها، ظلم به ایشان است.
وی  با اشاره به اینکه با وجود همه توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی انجام شد خوشبختانه اصل حاکمیت جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری است، تصریح کرد: از برادران و خواهرانی که در جهت تنویر افکار عمومی حرکت می‌کنند و جامعه را در جهت انتخاب اصلح هدایت می‌کنند سپاسگزارم.
شجاعی افزود: به روحانی رای می دهیم تا کرامت انسانی حفظ شود تا تشکل های دانشجویی، احزاب و تشکل ها فعال باشند تا مذاهب و اقلیت‌ها در کنار هم در مسیر وحدت عمومی گام بردارند.
وی اظهار کرد: به روحانی رای می‌دهیم تا اندیشمندی در این کشور ممنوع القلم و ممنوع الکلام نباشد.
رئیس مجمع زنان اصلاح طلب کشور با اشاره به اینکه علیرغم اینکه در دولت اصلاحات جشن خودکفایی گندم را برگزار کردیم اما در دولت احمدی نژاد کارمان به جایی رسید که گندم وارد کردیم، گفت: دولت در چهار سال گذشته مشغول آوار برداری بود و دولت قبل با فروش نفت به قیمت بیش از ۱۰۰ دلار یک دولت ورشکسته را تحویل روحانی داد.
وی تصریح کرد: در چهار سال گذشته سالانه نزدیک به ۷۰۰ هزار شغل به صورت سالانه ایجاد شد و در بحث بنزین توانستیم بنزین سالم را در چرخه مصرف وارد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.