صفحه اصلی / مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) تبریک گفت

مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) تبریک گفت

متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت و برپا کننده عدل و مساوات، حضرت مهدی (عج) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
جهان و بشریت، امروز بیش از هر زمان دیگری در ورطه بی عدالتی ها و ظلم جور قدرت های استکباری گرفتار آمده است. انسان امروز مستاصل و مغموم، نظاره گر اقداماتی است که کرامت او را زیر سئوال برده و متاسفانه جهانی در حال شکل گیری است که ارزش های انسانی در آن به تدریج رو به زوال و فراموشی است. اکنون بیش از هر زمان دیگری مفهوم "ظهور" و فلسفه "انتظار" که در اندیشه شیعه نهادینه شده است، احساس می شود و آنچه زندگی در عصر حاضر را ممکن می سازد باورمندی به غیبت آخرین سلاله طیبه از خاندان پاک عصمت و طهارت، حضرت مهدی موعود (عج) و فلسفه ظهور آن حضرت است. 
حضرت مهدی (عج) حقیقت زنده است. حجت خدا و برهانی قاطع برای آنها که باور دارند روزی جهان هستی از دو قطبی کاذب فقیر و غنی، مستضعف و مستکبر و ظالم و مظلوم به در خواهد آمد و عدل، مساوات، انصاف و برابری جای آن را خواهد گرفت. 
زندگی در عصر غیبت سهل نیست بلکه دشوار است آنگاه که بخواهیم مطابق موازین و معیارهای آن حضرت گام برداریم. وظیفه همه ماست با اعتقادی راستین و کرداری ایمانی و با بهره مندی از برکات و انوار ملکوتی دین مبین اسلام، زمینه ساز ظهور آن حضرت باشیم. 
هرآدینه که متعلق به آن حضرت است از خداوند منان می خواهیم چشمانمان را از برکت حضورشان منور گرداند.
محمد علی سهمانی : مدیرعامل بانک رفاه

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.