صفحه اصلی / کارگاه «آشنایی با روند تشکیل و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان» برگزار شد

کارگاه «آشنایی با روند تشکیل و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان» برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، کارگاه آموزشی یک‌روزه «آشنایی با روند تشکیل و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان» به‌همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌‎وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه، یوسف نیک‌روز؛ رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌‎وبویراحمد با اشاره به تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: دولت یازدهم تلاش بسیاری برای تقویت و توسعۀ شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده است.
نیک‌روز ادامه داد: اساس اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان است و محور اقتصاد دانش‌بنیان نیروی‌انسانی تحصیلکرده است بنابراین اگر از ظرفیت و توان این نیروها به‌درستی استفاده شود، شاهد شکوفایی بیش از پیش کشور خواهیم بود.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌‎وبویراحمد با اشاره به مسئله اشتغال در کشور، اظهار کرد: افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار برجسته‌ای در ایجاد اشتغال و تولید محصولات فناورانه دارد؛ چراکه امروزه بیش از صدهزار نفر در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند.
نیک‌روز تصریح کرد: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، دانش‌آموختگان و دانشجویان می‌توانند عامل اصلی در ایجاد شرکت‌های دانش بنیان شوند و اگر می‌خواهیم شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» محقق شود باید به ایجاد و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیاد از مسیر نهادنینه‌شدن فرهنگ آن، توجه خاصی شود.
لازم به ذکر است، در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخ با محوریت ایجاد و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.