صفحه اصلی / صدور مجوز استاندارد برای ۸۲ تعاونی مسکن مهر قزوین

صدور مجوز استاندارد برای ۸۲ تعاونی مسکن مهر قزوین

 با حل مشکلات آسانسور واحدهای خود توانستند مجوز استاندارد بگیرند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، عباس پورقادر، سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل دراولین جلسه شورای مسکن استان در سال جدید با اعلام این خبر گفت: در بخش مسکن مهر سه جانبه ۸۸ پروژه توسط ۸۰ مجری به تعداد ۱۳ هزار و ۴۸۳ واحد ساخته و دربخش تعاونی‌ها ۲۴۰ پروژه توسط ۲۲۹ مجری به تعداد ۱۵ هزار و ۲۱ واحد احداث شد.
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: پروژه‌های خود مالک هم ۱۵ هزار و ۹۵۴ واحد است که ۵۶۵۴ واحد آن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۸۸۴۲ نیز در بافت فرسوده قرار دارد.
وی تصریح کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۲۷۶ واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و در سه ماه اول امسال ۵۱۰ واحد، در سه ماهه دوم ۴۶۲ واحد و جمعا ۹۷۲ واحد آماده واگذاری می‌شود.
پورقادر یادآور شد: در بررسی‌ها مشخص شد ۱۰۵ تعاونی مشکل آسانسور دارد که با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله راه وشهرسازی و استاندارد تعداد ۸۲ تعاونی مشکلات خود را حل کرده و تاییدیه گرفتند.
وی اظهارداشت: هنوز مشکل آسانسور ۲۳ تعاونی حل نشده و با پیگیری لازم باید این تعداد نیز رفع عیب کرده و مجوز استاندارد را دریافت کنند.
درادامه این جلسه برای حل مشکل تعاونی مسکن نابینایان در خصوص عوارض شهرداری، مددجویان بهزیستی در خصوص معافیت هزینه آماده سازی، مسکن مدیریت درمان برای افزایش وام ۲۵ میلیون تومانی به ۳۰ میلیون تومان، تشکیل شعبه تخصصی برای پیگیری پرونده های مسکن مهر در دستگاه قضایی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.