صفحه اصلی / حضور چشمگیر اصناف در مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام

حضور چشمگیر اصناف در مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام

جمهوری اسلامی ایران همچون سال های گذشته به صورت چشمگیر حضور خواهد داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رازق، علی فاضلی در جلسه هماهنگی مراسم برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) افزود: اصناف و بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز در مسئولیت های مهم نقش آفرینی کردند.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ آرمان های امام راحل افزود : هر روز بیشتر از گذشته ضرورت حفظ راه و روش و اندیشه های امام(ره) محسوس است و کسبه و بازاریان در تداوم این راه همت گماشته و تمام جدیت و تلاش خود را برای صیانت از آرمان های والای ایشان بکار خواهند گرفت.
فاضلی با بیان اینکه جامعه به اندیشه های روشنگرانه امام خمینی (ره) و یارانش در این مقطع مهم زمانی سخت محتاج است، ادامه داد: اصناف نیز به عنوان بخشی از جامعه، حضور خود را همچون دوره های گذشته در اجرای مراسم گرامیداشت خواهد داشت.
وی تصریح کرد:  اصناف و بازاریان در طول تاریخ با تبعیت از اندیشه های امام و رهبری توانستند در همه عرصه‌ها نقش اساسی داشته باشند. اصناف به عنوان نخستین اقدام با حفظ آثار و اندیشه های امام راحل در این مسیر گام بر می دارد و بر خود مکلف است تا در هرچه پر بارتر برگزار شدن مراسم امسال همت گمارد.
فاضلی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان علاوه بر اقدامات فردی و خودجوش مانند دیگر اقشار نه تنها به وظیفه فردی خود در حفظ اندیشه های ماندگار و ارزشمند امام(ره)، پویا و موثر بودند بلکه به عنوان نخستین اقدام با تشکیل نهادهای فرهنگی در اجرا و هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم همراه دیگر اقشار جامعه حضور فعالی داشته و خواهند داشت.
فاضلی با تاکید بر اینکه امسال این مراسم مقارن با ایام ماه مبارک رمضان است، گفت: اصناف و بازاریان همراه با مردم به‌ویژه با علما و روحانیت  و با پشتیبانی مالی و فرهنگی در مراسم بزرگداشت امسال حاضر خواهند بود.
مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) نیز در این جلسه که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، با اشاره به جایگاه اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و نگهداری از ارزش های معنوی انقلاب گفت: با حمایت اتاق اصناف کتابی تحت عنوان بزرگداشت اندیشه های امام خمینی (ره) به چاپ خواهد رسید که در اجرا ، شورای سیاست گذاری فرهنگی با عناوین مختلف حمایت و همراهی  اتاق اصناف ایران را خواستار است.
مسعود حاج آقابزرگی افزود: به دلیل مقارن بودن مراسم امسال با ایام ماه مبارک رمضان ، زمان برگزاری مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ خواهد بود تا شرکت کنندگان از شهرهای مختلف امکان حضور در این مراسم را داشته باشند.
وی مشارکت ۶ استان همجوار تهران را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم امسال قطعی خواند و بر شرایط کیفیت اسکان و پذیرایی با حفظ و صیانت روزه داران تاکید کرد.
این مسئول پیش بینی کرد مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با استقبال گسترده هموطنان بویژه از استان های همجوار مواجه شود و از اتاق اصناف ایران خواست کمک و بازوی برگزار کنندگان این مراسم باشد.
حاج آقابزرگی گفت: در مراسم امسال از استان های تهران،  البرز، قزوین، قم، سمنان، اراک و شهرهای همجوار حضوری فعال خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری در میزبانی از روزه داران شرکت کننده در مراسم امسال نهایت توان و تلاش خود را بکار خواهد بست، اظهار امیدواری کرد مراسم امسال با حضور کسبه و بازاریان هر چه مردمی تر برگزار شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.