صفحه اصلی / رشد ۸۴ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر خرمشهر

رشد ۸۴ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر خرمشهر

که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۴ درصدی را نشان می‌دهدبه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس گفت: طی این مدت تخلیه و بارگیری ۹۷ هزار و ۴۱۷ تن کالا در بندر خرمشهر به انجام رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۰ درصدی برخوردار است.
به گفته وی در این بازه زمانی ۵۷ هزار و ۱۷۵ تن کالا از بندر خرمشهر به کشور کویت بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی داشته است.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: عمده بار صادراتی به کشور کویت را مصالح ساختمانی، مواد معدنی و مواد غذایی تشکیل می‌دهد.
دریس میزان تردد مسافر از طریق پایانه بین‌المللی مسافری خلیج‌فارس بندر خرمشهر از ابتدای سال جاری تاکنون را ۲۰۷ هزار و ۲۲۸ نفر عنوان کرد.
وی میزان واردات خودرو به بندر خرمشهر طی این مدت را یک هزار و ۳۴۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اضافه کرد: در این محدوده زمانی تردد ۷ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین و ۲۷۲ فروند شناور در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.