صفحه اصلی / استقلال همیشه در بازی‌های بین المللی بهتر است

استقلال همیشه در بازی‌های بین المللی بهتر است

 مسابقات یقین دارم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، جعفر مختاریفر در خصوص دیدار پیش روی آبی‌پوشان مقابل التعاون اظهار داشت: از آنجایی که استقلال تیمی است که از گذشته تاکنون همیشه در بازی‌های بین المللی و بهتر بوده و با کیفیت بالاتری بازی می‌کند، من برای این بازی مشکلی نمی‌بینم. البته شرایط گروه و جدول هم به گونه‌ای است که باید صعود استقلال را قطعی دانست.
وی افزود: البته از آنجایی که حریف عربستانی چیزی برای از دست دادن ندارد، نباید این تیم را دست کم هم گرفت. طبیعی است که آنها بی محابا و جسورانه حمله می کنند و همانطور که در دیدار گذشته شان مقابل لوکوموتیو انتحاری بازی کردند و در نهایت هم نتیجه بازی ۴-۴ شد، در این بازی هم دست به یک بازی انتحاری می‌زنند.
کاپیتان سابق استقلال خاطر نشان ساخت: البته منصوریان نشان داده که بازی کردن برابر تیم هایی که بی محابا به تیمش حمله می کنند را خیلی خوب بلد است و در مقابل این تیم ها خوب نتیجه می‌گیرد و این موضوع باعث می‌شود که ما هم بیشتر به نتیجه گیری در این بازی و صعود امیدوار باشیم. چون هرچقدر این تیم بیشتر حمله کند در دفاع هم آسیب پذیر تر می‌شود. تعداد گل‌های خورده این تیم از لوکوموتیو هم موید همین مطلب است.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: به گمان من این صعود تقریبا مسجل است و منصوریان و تیمش باید به فکر حریف بعدی و بازی بعدی شان باشند. فرقی نمی‌کند این حریف العین باشد، الاهلی یا ذوب آهن، آبی پوشان باید برای عبور از این مرحله برنامه ریزی داشته باشند و بتوانند خودشان را به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسانند.
کاپیتان سابق این تیم با اشاره به نایب قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر گفت: ما به کمتر از قهرمانی برای استقلال راضی نبودیم. اما با آن شرایطی که فصل برای ما شروع شد، این نایب قهرمانی هم به ما مزده داد و از آن خوشحال شدیم. این تیم در نیم فصل دوم فوق العاده خوب بود و جوانان خوبی به فوتبال ایران معرفی کرد.
وی در خصوص نقل و انتقالات اظهار داشت: ما که به تیم نزدیک نیستیم و شرایط را از نزدیک نمی‌بینیم. اما آنچه که من از دور می بینم و احساس می‌کنم این است که این تیم لااقل دو سه بازیکن کلیدی و با تجربه نیاز دارد. به خصوص اگر بتواند به ۸ تیم برتر آسیا صعود کند، از آنجا به بعد حضور بازیکنان با تجربه و تاثیر گذار در این تیم الزامی به نظر می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.