صفحه اصلی / بررسی مدل ارزیابی عملکرد اتاق‌های بازرگانی مشترک

بررسی مدل ارزیابی عملکرد اتاق‌های بازرگانی مشترک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، نشست معاونت بین الملل اتاق ایران با دبیران اتاق‌های مشترک با هدف توجیه و تبیین مدل ارزیابی عملکرد اتاق های مشترک، بر اساس مصوبه ۲۱ اسفند سال گذشته هیات رئیسه اتاق ایران برگزار شد.

در این نشست محمدرضا کرباسی، معاون بین‌الملل اتاق ایران به تبیین ابعاد مختلف مناسبات اتاق ایران و اتاق‌های مشترک پرداخت و بر جایگاه ویژه اتاق‌های مشترک از نظر همکاری با اتاق ایران تاکید کرد.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که اتاق‌های مشترک بازوی اجرایی اتاق ایران در حوزه بین‌الملل هستند، اظهار امیدواری کرد تا با اجرایی شدن ساز و کار ارزیابی عملکرد، انگیزه و اشتیاق بیشتری برای توسعه مناسبات و همکاری‌ها در اتاق‌های مشترک ایجاد شود. ایشان همچنین اظهار داشتند مدل ارزیابی برای یک سال و به صورت آزمایشی اجرایی خواهد شد.
در ادامه سازوکارهای اجرایی و نحوه امتیازدهی و تنظیم جدول رتبه‌بندی اتاق‌های مشترک مورد توضیح قرار گرفت تا اتاق‌های مشترک به طور کامل در فرایند نحوه انجام کار قرار بگیرند.
در این نشست که با حضور دبیران و کادر اجرایی اتاق‌ها و شوراهای مشترک بازرگانی ایران و ارمنستان، استرالیا، انگلیس، ایتالیا، بلژیک، افغانستان، چین، عمان، سوئیس، سوئد، الجزایر، امارات، ترکیه، کره جنوبی، گرجستان، هلند، هند، یونان، آذربایجان و قزاقستان برگزار شد، دیدگاه‌ها و پیشنهادات اتاق‌های مشترک در خصوص مدل ارزیابی مصوب، دریافت و در فرایند اجرا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.