صفحه اصلی / برداشت نفت از میدان مشترک آذر به‌زودی ٣٠ هزار بشکه‌ای می‌شود

برداشت نفت از میدان مشترک آذر به‌زودی ٣٠ هزار بشکه‌ای می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، بهزاد محمدی امروز (سه شنبه، ١٩ اردیبهشت ماه) در حاشیه چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در مراسم امضای تفاهم‌نامه مطالعاتی میدان سپهر بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت اویک، اعلام کرد: با وجود سختی کار در میدان مشترک آذر و پیچیدگی‌های خاص این میدان، تولید از آن اسفندماه پارسال آغاز شد و هم اکنون روزانه ١۵ هزار بشکه نفت از این میدان برداشت می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که تولید در این میدان طی روزهای آینده به ٣٠ هزار بشکه در روز برسد.
محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تولید ١١٠ هزار بشکه ای در آذر، ادامه داد: همچنین مذاکراتی داشته ایم که فاز دوم توسعه این میدان را در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی دنبال کنیم.
وی با اشاره به فضای مساعد کشور برای حضور در عرصه های بین المللی، عنوان کرد: امیدواریم ما نیز بتوانیم با فعالیت در عرصه بالادست صنعت نفت و استفاده از فرصت موجود برای همکاری‌های بین المللی، سهمی در بازار انرژی ایفا کنیم.
محمدی به سابقه فعالیت های این شرکت در گذشته و همکاری آن با  شرکت‎های بی پی و شل در دهه ٧٠ نیز اشاره ای داشت.
بر اساس این گزارش، امروز (سه شنبه، ١٩ اردیبهشت ماه) در حاشیه چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، تفاهم‌نامه همکاری میان غلامرضا منوچهری، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت اویک امضا و مقرر شد مطالعه این میدان در دستور کار شرکت اویک قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.