صفحه اصلی / با اتحاد ملت، مسئولان عاقل و حمایت رهبری یکی از پیچیده ترین پرونده های دنیا را حل کردیم

با اتحاد ملت، مسئولان عاقل و حمایت رهبری یکی از پیچیده ترین پرونده های دنیا را حل کردیم

گفت: با اتحاد ملت، مسئولان عاقل و توانا و با حمایت رهبر معظم انقلاب یکی از پیچیده ترین پرونده های دنیا با گفت وگو و مذاکره حل شدبه گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایرنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در مراسم خدمت رسانی آب و برق به روستاها که در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: امروز همه ایرانی ها را دوست دارند و حاضرند که با ما مذاکره کنند.
وی ادامه داد ما در این چهارسال، سه سال در تحریم بودیم، در دولت یازدهم آرامش و ثبات به کشور بازگشت و امید و اعتماد به مسئولان در این دولت افزایش یافت.
وی یادآور شد: زمانی افشارگری مقامات در این کشور به حدی رسیده بود که من نامه ای نوشتم که دعوا از فردی گذشته و فرسودگی نهادها شروع شده است و در این دعوای سیاسی مردم چه گناهی کرده اند؟
وی ادامه داد: ما به محرومین رسیدیم و وظیفه خودمان می دانستیم که از دورترین نقاط شروع کنیم و به معنای واقعی به دنبال عدالت بودیم.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین گفت: در بدترین شرایط منابع، به مناطق محروم گازرسانی کردیم و موفق شدیم در طول این چند سال بدون این که از بودجه دولت اختصاص دهیم، ۹ هزار روستا را گازرسانی کنیم و همین جا از وزارت نیرو و همکاران آن ها تشکر می کنم.
این خبر در حال تکمیل است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.