صفحه اصلی / تامین آب و برق روستاها متضمن امنیت بیشتر کشور و تثبیت سکونت در روستاها است

تامین آب و برق روستاها متضمن امنیت بیشتر کشور و تثبیت سکونت در روستاها است

 و تثبیت سکونت در روستاها و تامین امنیت بیشتر مرزهاست، چرا که شاید اگر آب و برق روستا نبود ما با پدیده مهاجرت گسترده روستاییان و خالی شدن مرزها روبرو بودیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، مهندس "ستار محمودی" قائم مقام وزیر نیرو صبح امروز در آیین خدمت رسانی آب و برق به بیش از ۷۳۰۰ روستای کشور اظهار داشت: به عنوان نماینده وزارت نیرو بایستی از تمام حمایت های بی دریغ دکتر جهانگیری برای حمایت از طرح های عمرانی آب و برق در روستاها در کشور تشکر کرد.
وی افزود: در دولت یازدهم این شانس را داشتیم که فضای کشور سرشار از آرامش، تدبیر و خرد بود و ما بدون هیچ حاشیه توانستیم به مردم خدمت رسانی کنیم.
وی تصریح کرد: اجرای طرح های آب و برق با مشارکت روستاییان و خیرین میسر بود و ما از روستاییان عزیز و خیرین گرامی بایستی بخاطر کمک به اجرای بهتر طرح ها تشکر ویژه کرد.
وی ادامه داد: ورود آب لوله کشی به داخل خانه های روستایی و روشن شدن یک لامپ در یک خانه روستایی نماد امیدواری و تثبیت مهاجرت در روستاها و تامین امنیت بیشتر مرزهاست، چرا که شاید اگر آب و برق روستا نبود ما با پدیده مهاجرت گسترده روستاییان  و خالی شدن مرزها روبرو بودیم.
محمودی تاکید کرد: می توان گفت بیش از ۳۰ درصد از انرژی حاشیه دوباره به متن برگشت و شاید اگر این آرامش نبود ما نمی توانستیم با این سرعت طرح ها را پیش ببریم.
وی در پایان گفت: براساس آمارها در اوایل انقلاب شاخص امید به زندگی ۵۶ سال بود اما امروز این امر به ۷۳ سال رسیده است و بالطبع خدمت رسانی آب و برق در بالا رفتن این شاخص بسیار موثر بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.