صفحه اصلی / منتظر عرضه هیوندای آزرا ۲۰۱۷ در خاورمیانه باشید

منتظر عرضه هیوندای آزرا ۲۰۱۷ در خاورمیانه باشید

 این خودروساز در ماه جاری آزرای کاملا جدید را در خاورمیانه عرضه خواهد کرد.
هیوندای آزرا که در کره به عنوان گرنجور شناخته می شود، اکنون که هیوندای جنسیس به بخش لوکس جدید این خودروساز منتقل شده، سدان پرچم دار جدید این برند شده است. البته هنوز در امارات متحده عربی جنسیس با جنسیس G80 جایگزین نشده است.
آزرای جدید دارای طول ۴۹۳۰ میلی متر، عرض ۱۸۶۵ میلی متر، ارتفاع ۱۴۷۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۴۵ میلی متر است. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی خود ۱۰ میلی متر کشیده تر و ۵ میلی متر عریض تر شده است.
هیوندای آزرا ۲۰۱۷ در کره از موتورهای ۲.۴ لیتری GDi بنزینی با قدرت ۱۹۰ اسب بخار، ۳.۰ لیتری GDi بنزینی با قدرت ۲۶۶ اسب بخار، ۳.۳ لیتری GDi بنزینی با قدرت ۲۹۰ اسب بخار و e-VGT دیزلی با قدرت ۲۰۲ اسب بخار بهره می برد و نسخه ای هیبریدی نیز برای آن موجود است.
آزرای مخصوص خاورمیانه به موتور ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۴۰ اسب بخار مجهز می شود که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. این نسخه مخصوص بازار خاورمیانه است.
هیوندای آزرا ۲۰۱۷ در خاورمیانه به ویژگی هایی همچون سیستم سرگرمی ۷ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی، مانیتور نمایش اطراف، سانروف پانورامیک، حافظه صندلی ها، شارژ بی سیم، ترمز اضطراری خودکار، کمک ثبات در مسیر، شناسایی نقاط کور اکتیو، هشدار توجه راننده و کروز کنترل هوشمند پیشرفته مجهز می شود.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.