صفحه اصلی / تدوین دستورالعمل اجرایی برای وسایل نقلیه تاریخی

تدوین دستورالعمل اجرایی برای وسایل نقلیه تاریخی

به گزارش کسب و کار نیوز به  نقل از مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری، به‌ دنبال انتشارِ اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی و مطبوعات درباره موضوع «آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی»، اداره‌کل موزه‌های سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری از تهیه و تدوین این دستورالعمل خبر داد.
بنابر این گزارش، کارگروه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی، با حضور نمایندگان سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری، کانون اتومبیلرانی و جهانگردی، وزارت ورزش‌ و جوانان (فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی)، راهنمایی‌ و رانندگی (راهور ناجا)، سازمان محیط‌زیست و وزارت صنعت، معدن و تجارت، به تدوین دستورالعمل اجرایی این آیین‌نامه اقدام کرده است.
پیش‌نویس دستورالعمل برای تأیید به واحد حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری ارسال شده و در صورت تأیید این واحد، دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی و صدور پلاک تاریخی ابلاغ خواهد شد.
همه‌ مطالب و موارد مطرح‌شده در فضای مجازی و مطبوعات در مورد تصویب و ابلاغ دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه و منتفی شدن فعالیت‌های کارگروه صدور پلاک تاریخی فاقد وجاهت قانونی است. همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به این موضوع فقط از طریق ریاست و یا دبیرخانه کارگروه اعلام خواهد شد.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.