صفحه اصلی / کنگره بین المللی سلولهای بنیادی در تهران برگزار می شود

کنگره بین المللی سلولهای بنیادی در تهران برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،  جلسه ۹۲ شورای اجرایی ستاد علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی، با حضور امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و دیگر اعضا، با بررسی آخرین روند برگزاری دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، برگزار شد.
طبق آخرین آمار ۱۴۴۴ نفر در دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ثبت نام کردند. از این میان ۶۱ نفر در استارتاپ ثبت نام کرده‌اند. ۲۱ ثبت نام خارجی صورت گرفته و کارگاه‌ها ۸۱ ثبت نامی داشته و نیز ۳۳۳ مقاله ارسال شده است.
در این جلسه، دبیرخانه این رویداد گزارش کاملی از روند در حال پیشرفت اقدامات ارائه کرد و پس از آن، آخرین وضعیت شرکت‌کنندگان و سخنرانان خارجی و یا ایرانیان مقیم خارج از کشور بررسی شد. تا کنون این رویداد شاهد ثبت نام‌هایی از کشورهای عراق، هند، پاکستان، اردن، روسیه، استرالیا، آلمان، چین، انگلیس و کره جنوبی بوده است.
امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی پس از بررسی وضعیت مهمانان خارجی و آخرین وضعیت سخنرانان و ارائه‌دهندگان مقاله گفت: باید همان‌طور که به نزدیک به ۳۰ سخنران دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، کمک می‌شود تا به راحتی در زمان برگزاری رویداد در کشور حضور پیدا کنند، به کسانی که مقاله ارسال کرده‌اند نیز توجه کرد.
وی ادامه داد: افرادی هستند که از نظر علمی دارای جایگاه خوبی هستند و مقالات قابل توجهی به دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه کرده‌اند. پس باید شرایطی فراهم کنیم که بتوانند به راحتی در زمان معین در کشور حضور داشته باشند و از توان علمی آنها بهره ببریم.
حمیدیه گفت: دومین جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سه روز تعریف شده است، اما در عمل برنامه کامل، یک هفته خواهد بود. برنامه نهایی که به آن دست پیدا کنیم باید برای یک هفته از جمله استارتاپ ها، کارگاه‌ها و محل برگزاری آنها تدوین شود.
به گزارش کمیته علمی، برخی تغییرات برای ارسال مقالات و راهنمای ثبت مقاله در سایت ثبت نام مقالات ایجاد شد. تا به امروز برای این رویداد ۳۳۳ مقاله ارسال شده که داوری این مقالات در جریان است.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.