صفحه اصلی / مستعدان‌برتر از صاایران بازدید می‌کنند

مستعدان‌برتر از صاایران بازدید می‌کنند

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پس از بازدید گروهی از نخبگان و مستعدان‌برتر در اسفندماه سال گذشته و پیرو درخواست و استقبال برخی بازدیدکنندگان، بازدید از گروه فضایی صاایران با هدف تعمیق و توسعه مباحث مطرح شده در بازدید گذشته، پنجشنه؛ بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه صورت خواهد پذیرفت.
افرادی که در دورۀ گذشته شرکت داشته‌اند در اولویت اول، و سایر مستعدان‌برتر که حوزه فعالیت و علاقه‌شان هوا فضا، متالوژی، مکانیک، الکترونیک و یا فضای مجازی است، می توانند در این بازدید حضور داشته باشند.
شرکت صنایع الکترونیک ایران (صا ایران) در سال ۱۳۵۱ با هدف تأمین بازارکالاهای الکترونیک خانگی و مصرفی در ایران و منطقه تأسیس شد. این شرکت با داشتن شش زیر مجموعه، بزرگترین شرکت تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی در ایران است که در مجموع، ۴۰۰۰ کادر مجرب را در رشته‌های مختلف به کار گرفته است.
 شرکت الکترونیک ایران علاوه بر محصولات متنوع در زمینه تحقیق و توسعه R&D که به‌عنوان زیربنای دستیابی به فناوری الکترونیک محسوب می شود، به وضعیت مطلوبی دست یافته است.
شرکت صنایع الکترونیک ایران دارای ۸ زیر مجموعه، الکترونیک شیراز(صا شیراز)، مخابرات ایران(صما)، امنیت فضای تبادل اطلاعات (صاافتا)، ایز ایران، شرکت انستیتو ایزایران، شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران(صقا)، صنعت اپتیک اصفهان(صاپا) و پژوهشگاه الکترونیک ایران است.
لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه معاونت فرهنگی بنیاد ملی نخبگان مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.