چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / بانک صنعت و معدن با تمام توان در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی دارد

بانک صنعت و معدن با تمام توان در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افخمی در دیدار با اسدالله درویش امیری استاندار زنجان با اشاره به این که بانک صنعت و معدن در مسیر ایجاد تعامل هرچه وسیع تر با موسسات مالی بین المللی همواره به نوسازی فرایند های خود می پردازد از سیستم بانکداری متمرکز به عنوان آخرین دستاورد این بانک یاد کرد.
وی گفت ارتقاء فرایندها موجب افزایش کارایی بانک صنعت و معدن در تامین مالی ریالی و ارزی صنایع در استان ها میشود و آثار خود را بر زندگی مردم و ایجاد اشتغال بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته میشود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: این بانک تاکنون ٢ هزار و ٢۵٠ میلیارد تومان به یکهزار و ۵٨٠ واحد صنعتی در کشور و ٧۴ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان به ۵۶ طرح کوچک و متوسط صنعتی در قالب طرح رونق تولید پرداخته است.
استاندار زنجان در این دیدارگفت : با اتمام و به بهره برداری رسیدن طرح هایی که با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان زنجان در حال اجراست این استان به افق های تازه ای از توسعه صنعتی و رشد اقتصادی دست خواهد یافت.
وی طرح های بزرگ صنعتی نظیر توسعه و انرژی شمال و جنوب ، الگا گندم گون ، کیلوس ، پویا ریس ابهر، سرجین بافت بهبهانی ، کابل ابزار دقیق ابهر و نورد فولاکاران افق را از طرح های آن استان با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن برشمرد.
استاندار زنجان نقش بانک صنعت و معدن را درمسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بسیار حائزاهمیت توصیف کرده و بیان داشت: نتیجه خدمات این بانک در تمام استان ها قابل مشاهده است و صنایع کشور با استفاده از تسهیلات این بانک توانستند موانع عمده ای را پشت سر گذاشته و به حیات خود در چرخه اقتصاد ملی ادامه دهند.

همچنین مطالعه کنید:

۴۱۳ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد/ گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.