صفحه اصلی / مجمع عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد

مجمع عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک مسکن، به ریاست مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد، حمید بنائیان مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به تشریح  عملکرد یکساله شرکت پرداخت.
وی با بیان اینکه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی آغاز کرد گفت: موضوع فعالیت شرکت در بخش‌های امور انفورماتیکی شامل تحلیل، طراحی، تولید، استقرار، راه اندازی و پشتیبانی نرم افزارهای رایانه ای اعم از سفارش مشتری و بسته نرم افزاری، واردات و پشتیبانی نرم افزارهای خارجی، فعالیت در زمینه سامانه های ویژه نظیر اتوماسیون صنعتی،کارتهای هوشمندغیر اعتباری و بانکی، مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی و فعالیت در حوزه شبکه، خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات رایانه ای و قطعات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزارو پشتیبانی مربوطه، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و غیره است.
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، چشم انداز شرکت را پیشرو در ارائه خدمات تخصصی بانکداری و انتخاب اول فعالان بازار، پول و سرمایه عنوان کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در کوتاه‌ترین زمان و با هدف ایجاد و حفظ رضایت‌مندی مشتریان به عنوان ماموریت شرکت در نظر گرفته شده است.
بنائیان به ترازنامه شرکت اشاره کرد و گفت: تزار مالی شرکت از عدد ۳۵ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۴ به ۴۵ میلیارد تومان در پایان سال مالی ۹۵ افزایش یافت.
در ادامه جلسه، گزارش سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت فناوری اطلاعات ناکو قرائت شد.
در پایان این جلسه نیز با تصویب اعضا، سازمان حسابرسی مجدد به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فناوری اطلاعات و روزنامه کیهان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار تعیین شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.