صفحه اصلی / حدود ۲ هزار میلیارد ریال؛ ارزش مبادلات امروز فرابورس

حدود ۲ هزار میلیارد ریال؛ ارزش مبادلات امروز فرابورس

 اما در نخستین روز معاملاتی هفته جاری با روند منفی مواجه شد و امروز دوباره به مدار بازگشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی فرابورس ایران، امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه، آیفکس با اهرم مثبت از جانب نماد «مارون» نزدیک به ۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۹۳۲ واحدی مبادلات امروز را پایان بخشید.
در میان نمادهای فرابورسی نمادهای «ثپردیس»، «غشهداب» و «کمرجان» تا نزدیک به ۵ واحد رشد قیمتی را تجربه کردند و نمادهای «کرمان» «سدبیر» و «حریل» تا سقف ۴.۷ واحدی با کاهش قیمت مواجه شدند.
نمادهای «ذوب» و «چکاپا» که امروز در صدر پربیننده‌ترین نمادها قرار گرفتند به ترتیب بیشترین میزان حجم و ارزش معاملاتی را در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران به خود اختصاص دادند. در این ۲ بازار بیش از ۱۸۷ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۴۸۰ میلیارد ریال دست‌به‌دست شد که ۵۷ درصد از حجم معاملات کل را در اختیار گرفته‌اند.
در همین حال نزدیک به ۳۲۴ میلیون ورقه به ارزش بالغ بر یک هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال در مجموع بازارهای فرابورس ایران دست‌به‌دست شد.
مبادله بیش از ۱۳۷ میلیون ورقه به ارزش ۱۸۶ میلیارد ریال نتیجه نقل‌وانتقال‌های صورت‌گرفته در تابلوهای بازار پایه بود و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیش از یک میلیون ورقه به ارزش بالغ بر یک هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال دادوستد شد که اسناد خزانه اسلامی مرحله یازدهم با مبادله بیش از ۱۰۴ هزار ورقه به ارزش ۹۵ میلیارد ریال به بیشترین میزان حجم و ارزش معاملاتی در این میان دست یافت.
همچنین نماد «آکورد» متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری آرمان آتی کوثر امروز صدرنشین صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله شد. در تابلو ETF نقل‌وانتقال بیش از یک میلیون ورقه به ارزش افزون بر ۲۱ میلیارد ریال صورت گرفت.
 

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.