صفحه اصلی / اطلاع خرابی چراغ راهنمایی و رانندگی با شماره ۸۷۵۰۰

اطلاع خرابی چراغ راهنمایی و رانندگی با شماره ۸۷۵۰۰

پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، ایلوش وزیری گفت: شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند و مشکل مورد نظر را اعلام کنند.
همچنین شهروندان می‌توانند از طریق تماس با این شماره، از خدمات دیگری همچون مسیریابی، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح زوج یا فرد، وضعیت انسداد تونل های شهری، استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه ها و برخی از اطلاعات مرتبط با معاینه فنی خودرو مطلع شوند.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر در کلان شهر تهران ۴۹۳ تقاطع در ۴ محدوده عملیاتی (مرکز، شمال، غرب و جنوب) به سیستم هوشمند کنترل مرکزی مجهز هستند، شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند و با واردکردن کد چراغ راهنمایی مورد نظر، نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند.
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک تهران، وزیری با بیان اینکه چراغ های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی هستند که بر روی آن ها نصب شده است، گفت: اکیپ‌های رفع خرابی چراغ های راهنمایی، در اسرع وقت مراجعه نموده و نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.