صفحه اصلی / سازندگان داخلی صنعت نفت فضای مثبت پسابرجام را حس می‌کنند

سازندگان داخلی صنعت نفت فضای مثبت پسابرجام را حس می‌کنند

 در فروردین ماه فروش این شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال ۵٠ درصد افزایش داشته است که این موضوع به نظر من رابطه مستقیم با پس لرزه های برجام در صنعت نفت دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، سامیه محمدی میزان استقبال از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را نسبت به دوره های گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه با توجه به حضور گسترده مشتریان داخلی و خارجی می تواند فرصت خوبی برای بازاریابی شرکت‎های ایرانی باشد.
وی با اشاره به این که پیش از اجرایی شدن برجام رکود بی سابقه ای در پروژه های نفت و گاز کشور ایجاد شده بود، گفت: رکورد در پروژه های شرکت های دولتی همچون شرکت‌های گاز استانی و پالایشگاه های نفتی سبب کاهش شدید خرید تجهیزات از سازندگان داخلی شده بود.
محمدی با تاکید بر این که پیش از مذاکرات برجام تقریبا این شرکت فروشی نداشته است، گفت: امسال در فروردین ماه فروش این شرکت نسبت به مدت مشابه پارسال ۵٠ درصد افزایش داشته است که این موضوع به نظر من رابطه مستقیم با پس لرزه های برجام دارد.
مدیر فروش یک شرکت سازنده اتصالات لوله‌های فولادی با بیان این که مذاکرات خوبی برای فروش تجهیزات با شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت نفت در نمایشگاه صنعت نفت داشته ایم، گفت: با توجه به روندی که بازار در پیش گرفته ما به آینده امید زیادی داریم.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.
بر پایه این گزارش، با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١۶ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ۵٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ۵٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.
کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت می‎کنند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر می‎شوند.
در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.