صفحه اصلی / افزایش ۴درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز درون شهری

افزایش ۴درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز درون شهری

سال گذشته، نزدیک به ۴درصد، رشد داشته است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،سرهنگ کرمی اسد گفت: در بین علت تصادفات، بعضی تخلفات حائز اهمیت بوده‌اند که همکارات اخطاریه‌نویس و کارشناسان متخصص برخورد با تخلفات، ۲۰ تخلف را مهم تر از بقیه در نظر گرفته‌اند. این تخلفات در حوزه پلیس راهور به تخلفات حادثه‌ساز معروف شده‌اند و شامل نمره منفی می‌شوند.
وی افزود: در مدت سال ۹۵ برخورد با تخلفات حادثه آفرین، ۳درصد کمتر شده است. اما این به این معنی نیست که کنترل و نظارت پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز رانندگان کمتر شده بلکه رانندگان در جاده‌ها نسبت به این نوع تخلفات حساس تر شده و کمتر مرتکب این نوع تخلفات شده‌اند.
وی ادامه داد: آمار کلی سال ۹۵ نشان می‌دهد، از نظر فراوانی برخورد با تخلفات «حادثه ساز» برون شهری رتبه اول متعلق به شمال استان فارس است.
به گفته رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور، استان خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان غربی نیز به ترتیب در مقام‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم تخلفات حادثه ساز حوزه جاده‌ها در سال گذشته قرار گرفته‌اند.
سرهنگ کرمی اسد با اشاره به اینکه تخلفات حادثه ساز درون شهری در مدت سال ۹۵، ۴ درصد رشد داشته، گفت: این رشد دلیل بر این نیست که تخلفات حادثه ساز در بین رانندگان بیشتر شده بلکه دلیل آن توسعه تجهیزات ثبت تخلفات در داخل شهرها از جمله دوربین‌ها است.
وی گفت: استان‌هایی که بیشترین برخورد و کنترل تخلفات حادثه ساز درون شهری در سال ۹۵ در آنها وجود داشته، به ترتیب، تهران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، فارس و البرز هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.