صفحه اصلی / اختلال در واحد ارتباط مردمی مخابرات تهران

اختلال در واحد ارتباط مردمی مخابرات تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اقتصاد آنلاین،  ارتباط تلفنی واحد ارتباط مردمی مخابرات منطه تهران به مدت ۸ ساعت با اختلال همراه است .
براساس این گزارش شماره تلفن ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران با هدف یکپارچه سازی کدهای خدماتی از ۲۰۹۰به ۲۰۲۱ تغییر یافت.
شهروندان تهرانی می توانند از این پس جهت دریافت اطلاعات در بخش تلفن ثابت و دیتا و هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد به جای شماره (۲۰۹۰) با کد (۲۰۲۱) تماس برقرارکنند.
پیشتر داودزارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ایجاد مرکزهای تماس( کال سنتر) متمرکز را از برنامه های طراحی شده برای امسال این شرکت توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
اطلاعات منتشر شده از دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۵نشان می دهد در فاصله زمانی سی ام مهرماه تا پایان آذرماه پارسال، ۵۰ هزار و ۳۰۶ شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه ۳۸.۵۲ درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال ۳۸.۲۱ درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال به ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ مشترک رسید و شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال نیز ۱۲۱ هزار و ۴۴۳ دستگاه اعلام شد.
۴۹ هزار و ۱۴ روستا تا پایان آذرماه ۱۳۹۵ از تلفن ثابت برخوردار شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.