صفحه اصلی / اختلال در واحد ارتباط مردمی مخابرات تهران

اختلال در واحد ارتباط مردمی مخابرات تهران

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اقتصاد آنلاین،  ارتباط تلفنی واحد ارتباط مردمی مخابرات منطه تهران به مدت 8 ساعت با اختلال همراه است .
براساس این گزارش شماره تلفن ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران با هدف یکپارچه سازی کدهای خدماتی از 2090به 2021 تغییر یافت.
شهروندان تهرانی می توانند از این پس جهت دریافت اطلاعات در بخش تلفن ثابت و دیتا و هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد به جای شماره (2090) با کد (2021) تماس برقرارکنند.
پیشتر داودزارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ایجاد مرکزهای تماس( کال سنتر) متمرکز را از برنامه های طراحی شده برای امسال این شرکت توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
اطلاعات منتشر شده از دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 1395نشان می دهد در فاصله زمانی سی ام مهرماه تا پایان آذرماه پارسال، 50 هزار و 306 شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه 38.52 درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال 38.21 درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال به 9 میلیون و 318 هزار و 943 مشترک رسید و شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال نیز 121 هزار و 443 دستگاه اعلام شد.
49 هزار و 14 روستا تا پایان آذرماه 1395 از تلفن ثابت برخوردار شدند.

همچنین مطالعه کنید:

Parkinson

پیوند بین پارکینسون و اختلال دو قطبی چیست؟

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شفقنا، اختلال دوقطبی (BD)، که افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *