صفحه اصلی / کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی

کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سردار محمدحسین حمیدی گفت: در سال گذشته شمار کشته‌های حوادث رانندگی در راه‌های برون شهری ۵۵۱ تن کاهش داشته است.
وی افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی در سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۲۹ تن در جاده‌های کشور و راه‌های روستایی در تصادفات رانندگی جان باختند که این میزان در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه شمار کشته‌های تصادفات رانندگی در جاده‌های کشور از سال ۹۰ روند نزولی داشته است، ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، شمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای در کشور در سال گذشته با سال ۷۵ برابر شده است؛ این در حالی است که در سال ۷۵ در کشور حدود ۴ میلیون خودرو وجود داشت که این رقم در سال گذشته به ۱۹ میلیون افزایش یافته است؛ یعنی علیرغم افزایش بیش از ۴.۵ برابری خودروها، شمار کشته‌های تصادفات رانندگی تغییری نکرده است.
حمیدی در ادامه با تقدیر و همکاری از تلاش‌های همه دستگاه‌های مشارکت‌کننده در کاهش تلفات جاده‌ای مانند وزارت راه، هلال‌احمر و اورژانس گفت: بهبود کنونی رفتار رانندگی حاصل تلاش همه بخش‌ها و مشارکت خود مردم است که امیدواریم این امر استمرار پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.