صفحه اصلی / گلکسی اس ۷ محبوب ترین گوشی سامسونگ در دنیا است

گلکسی اس ۷ محبوب ترین گوشی سامسونگ در دنیا است

بی‌تردید گلکسی اس ۷ یک گوشی تمام‌عیار و کامل در رده‌ی محصولات پرچم‌دار بود که به‌خوبی توانست سال گذشته حتی با وجود مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷، موقعیت سامسونگ را در بازارهای جهانی حفظ کند. چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در مجموع توانسته است بیش از ۵۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج بفروشد. به‌تازگی نیز گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن، گلکسی اس ۷ محبوب‌ترین گوشی این غول کره‌ای در دنیا است.
ساینتی‌مویابل، یکی از کمپانی‌های تبلیغاتی معروف، گزارشی از بازار موبایل برای سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی منتشر کرده مبنی بر اینکه بیشترین فعالیت وب‌گردی با موبایل به‌وسیله‌ی گلکسی اس ۷ سامسونگ انجام شده است.
از طرف دیگر همچنان گلکسی اس ۵ بیشترین کاربرد را در سراسر دنیا دارد. با اینکه گلکسی اس ۶ هیچ‌گاه نتوانست از گلکسی اس ۵ پیشی بگیرد، ولی به نظر می‌رسد گلکسی اس ۷ می‌تواند به این موفقیت برسد.
البته دارندگان گلکسی اس ۵ نیز نقش مهمی در این روند دارند. بسیاری از آن‌ها بعد از دو سال تصمیم گرفته‌اند گوشی خود را به گلکسی اس ۷ ارتقاء دهند. به همین دلیل، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۸ نیز بتواند با شرایط مشابهی از نسل قبلی خود پیشی بگیرد.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.