صفحه اصلی / کسب رتبه نخست کشوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

کسب رتبه نخست کشوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

در ارائه خدمات به مسافرین رتبه نخست کشوری را کسب را داشته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: به منظور  انجام برنامه‌ریزی، هماهنگی و  اعمال نظارت مطلوب بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات فعال در بخش حمل و نقل عمومی مسافر بین‌شهری و ناوگان تحت پوشش آن‌ها طـرح جامع نظرسنجی از مسافرین نوروزی در سطح کشور و در راستای ارتقـای سـطح رضـایتمندی آنـان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه نظرسنجی پیامکی یک روش جذاب و آنلاین به شمار می‌رود، افزود: به جهت آگـاهی از نقطـه نظـرات و پیشنهاد‌های مسـافرین ناوگان حمل و نقل عمومی از خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافر نظرسنجی پیامکی از سوی مسافرین نوروزی نیز انجام پذیرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و ارزیابی‌های صورت گرفته از نظرسنجی مسافرین نوروزی این اداره کل حائز رتبه نخست در حوزه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شده است.
رودباری بیان کرد: معیارهایی چون حضور فعالانه پرسنل در طول ایام نوروز، انجام به موقع و با سرعت و دقت خدمت تعیین شده، رضایت‌مندی ارباب‌رجوع در طول انجام خدمت، ارتقای شاخص‌های خدمت برتر از شاخص‌های موردنظر در این ارزیابی بوده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ابراز کرد: هر ساله سنجش میزان رضایتمندی از مسافرین نوروزی در پی ارائه خدمات این اداره کل صورت می‌گیرد که امسال با کسب ۶۰ درصدی میزان رضایتمندی مسافرین موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.
وی گفت: در نظرسنجی‌های به عمل آمده مسافرین استان همدان کمترین شکایت را نسبت به مسافرین استان‌های دیگر کشور در خصوص عدم حرکت به موقع اتوبوس‌های مسافربری داشتند.
وی بیان کرد: الزام حرکت به موقع اتوبوس‌های مسافربری در واقع احترام به حقوق شهروندی است که خود می‌تواند رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته باشد.
رودباری ضمن تأکید بر استمرار و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان ناوگان مسافربری نیز افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای این طیف از دست‌اندرکاران بخش می‌تواند در جهت افزایش بیشتر رضایتمندی مسافرین تأثیرگذار باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: آموزش رانندگان، به کارگیری سیستم‌های نوین ثبت تخلفات، پیش‌بینی جرائم مربوطه سبب رضایت مسافرین در نوروز امسال شده است.
وی بیان کرد: بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای، به کارگیری ناوگان به روز و مجهز، استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در ناوگان اتوبوس خود از دیگر عوامل رضایتمندی مسافران نوروزی است.
رودباری ادامه داد: افزایش تبلیغات و بالا بردن کارآیی امنیت و اطمینان می‌تواند موجبات تمایل بیشتر مسافرین به استفاده از روش خرید اینترنتی بلیت شود.
وی ابراز کرد: در ایام نوروز امسال ۲۸۰ هزار و ۵۸۸ مسافر در قالب ۲۰ هزار و ۵۶۷ سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش شرکت‌های مسافربری به نقاط مختلف درون و برون استان جابه‌جا شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط تردد شمارهای فعال در محورهای برون‌شهری از ۲۵ اسفند سال قبل تا ۱۵ فروردین ۹۶ تعداد ۸ میلیون و ۴۲۸ هزار  تردد در سطح استان انجام شده است که در هم سنجی با مدت‌زمان مشابه سال قبل ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.