صفحه اصلی / عملکرد دولت یازدهم دربخش بهزیستی بدون شعارپردازی است

عملکرد دولت یازدهم دربخش بهزیستی بدون شعارپردازی است

در این بخش صادقانه، عدالت محور و به دور از هرگونه دروغ و شعارپردازی بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محسن نریمان روز پنجشنبه در آئین جشن اعیاد شعبانیه که با حضور معلولان و انجمن های مردم نهاد بهزیستی مازندران در سالن ورزشی 'سید رسول حسینی' ساری برگزار شد، اظهارکرد: تحول رویکردی، در بهزیستی که به صورت اقدامات حمایتی از سالهای گذشته ظهور و بروز داشت در دولت یازدهم به سمت وظایف اصلی یعنی توانمند سازی هدایت شد.
وی با اشاره به رقم زدن افق روشن توسط دولت برای بهزیستی، افزود: این دولت ضمن حمایت از قشر معلول با اقداماتی که در زمینه پیشگیری ، غربالگری و تجهیز اورژانس های اجتماعی و روشهای مشاوردرمانی کرده تلاش داشته تا اصلا فرزندی معلول به دنیا نیاید.
نریمان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در بخش اشتغال، خیرین و تولید بویژه تولید و واگذاری مسکن به قشر معلول بسیار کارنامه درخشانی دارد و استان مازندران در این زمینه رتبه اول کشور شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تحویل مسکن به خانواده های ۲ معلول از اقدامات دولت از ابتدای کار بود و تا پایان امسال این اقدام حمایتی شامل خانواده های یک معلول هم خواهد شد که این عدالت اجتماعی و محور کار دولت است.
نریمان تاکید کرد: برخی سیاسیون که شعار افزایش یارانه می دهند باید به درون جامعه بویژه جامعه معلولان بیایند و شاهد رسیدگی دولت به این قشر، بسیار فراتر از این اعداد و ارقام باشند تا به آنها ثابت شود رویکرد دولت در پرداخت یارانه و حل مشکلات معلولان عدالت محور است و به دنبال تقسیم سرانه به دهک های اول و چهاردرصدی ها نیست.
وی افزود: آنها که شعار افزایش یارانه می دهند در اینصورت باید به استقبال بنزین با نرخ ۱۰ هزار تومان رفته و شاهد حالتی همچون کشور ونزوئلا، با شیرازه اقتصادی از بین رفته و تورم ۷۲۰ درصدی تحمیل شده به این کشور، باشیم.
نریمان تصریح کرد: امروز با تاسف شاهدیم در کشور اسلامی ما از این الگوها برای بهره برداری در ۲۹ اردیبهشت استفاده می کنند در حالیکه باید، به فکر بعد از این روز بود، تا نیازی به عذرخواهی نباشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تدبیر و امید همچنین در بخش تعاملات بین المللی و مهار اقتصاد در کشور با رساندن نرخ تورم به زیر ۱۰ درصد موفق بوده و الان لازم است هیات اقتصادی کشور خوب عمل کند تا شاهد توفیقات بیشتر در این بخش باشیم.
نریمان گفت: دولت یازدهم یک ویرانه اقتصادی تحویل گرفت اما توانست با اقدامات مثبت، اعتبار و اقتدار را به پول ملی تحقیر شده در برابر ارز خارجی بازگرداند که در تاریخ بعد از انقلاب بی سابقه بوده است.
بیش از ۵۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان مازندران قرار دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.