صفحه اصلی / تمام امکانات تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان معدن استفاده شود

تمام امکانات تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان معدن استفاده شود

و طلب شفای عاجل برای مصدومین، بر لزوم استفاده از تمامی امکانات سازمان تأمین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تاکید کرد.
متن پیام تسلیت تقی نوربخش به شرح زیراست:
 
«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
در حالی که به تازگی روز جهانی کارگر و ایام بزرگداشت مقام شامخ کارگر را سپری نمودهایم، بروز حادثه ناگوار انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان، موجی از تالم و تاثر را ایجاد نموده است. درگذشت تعدادی از کارگران عزیز این معدن که در شمار زحمتکشترین اقشار جامعه کارگری محسوب میگردند، موجب تاثر شدید اینجانب گردید. ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این عزیزان و همچنین صدمهدیدگان این حادثه و خانواده مکرم ایشان، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسئلت می نماییم. بدیهی است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان با بهره گیری از تیم های پزشکی مجرب و بسیج کلیه امکانات درمانی سازمان در استان ، نهایت همکاری را در جهت مداوای فوری این عزیزان بعمل خواهند آورد.
حوزه بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه ای مورد نیاز حادثه دیدگان نهایت همکاری و مساعدت را به عمل خواهد آورد.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.