صفحه اصلی / تاکنون ۲۲ نفر از بیمارستان ترخیص شدند

تاکنون ۲۲ نفر از بیمارستان ترخیص شدند

حسن صادقلو  ضمن تسلیت به مردم ایران به خصوص خانواده جانباختگان حادثه معدن یورت آزادشهر استان گلستان، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان این حادثه گفت: از ساعات اولیه همه دستگاه‌های ذیربط پیگیری‌های خاص خود را انجام داده‌اند. همچنین این پیگیری‌ها از سوی دولت، رئیس‌جمهور، معاون اول، آقای نوبخت – سخنگوی دولت –  و رئیس دفتر ایشان نیز صورت گرفت و از ساعات اولیه نسبت به این موضوع حساس بودند. دو وزیر کار و صنعت و معدن نیز به نمایندگی از دولت به شهرستان آمدند.
وی افزود: گروه اولیه حادثه دیدگان که برای نجات به این مجموعه رفته بودند ۶۸ نفر بودند که همه آنها نیز به موقع به بیمارستان اعزام شدند. بیشتر این افراد به جز یک یا دو نفر که شرایط ویژه‌ای داشتند، مرخص شده‌اند. در مجموع تا این زمان ۲۲ نفر ترخیص شدند و حال سایر حادثه دیدگان مساعد است.
استاندار گلستان همچنین اضافه کرد: اکیپ‌های متخصص امداد و نجات از استان‌های سمنان، کرمان،‌ یزد و مازندران با دستور هیات دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل حادثه حاضر شدند. این اقدام باعث شد تا در سریع ترین زمان جان باختگان را بیرون بیاورند. تا شب گذشته ۲۱ جنازه بیرون کشیده شد و امروز نیز یک نفر پیدا شد.
به گفته وی بیشترین جان باختگان  متعلق به آزادشهر، رامیان و مینودشت هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.