صفحه اصلی / تأمین سرمایه لوتوس پارسیان خدمات آنلاین ارائه می‌دهد

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان خدمات آنلاین ارائه می‌دهد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، پورتال جدید این شرکت به آدرس www.lotusib.ir که در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه رونمایی شد، این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون محدودیت، اقدام به پرداخت برای صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه کنند. 
امکانات خاص پورتال جامع لوتوس
با رونمایی از اولین پورتال آنلاین صدور و ابطال صندوق‌های سرمایه‌گذاری توسط تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، کاربران می‌توانند در هر زمان و از هر کجا و با هر کارت بانکی، تنها با دسترسی به اینترنت، به صدور و ابطال صندوق‌های تحت مدیریت این تأمین سرمایه بپردازند.
اطلاع از نرخ صدور و ابطال‌ صندوق‌ها در بازه‌ی زمانی یک ماهه، اطلاع از گردش حساب در بازه‌های زمانی متفاوت، اطلاع از میزان، مبلغ و شرح تراکنش‌های سرمایه‌گذار از جمله مزایای استفاده از این پورتال است که در واقع تمام امور سرمایه‌گذاری در ابزارهای تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را ثبت و نگهداری می‌کند.
همچنین، از جمله مزایای استفاده از این پورتال، رفع محدودیت پرداخت آنلاین ۵۰ میلیون تومانی در سیستم شاپرک است و به این ترتیب، در این سیستم هیچ محدودیت پرداختی وجود ندارد. 
در این پورتال، ساختار‌های استاندارد یک پورتال گنجانده شده است و در بخش پورتال تحلیلی که در حال توسعه است، تحلیل‌هایی از بازار‌های نفت و طلا به کابران ارائه خواهد شد.
همچنین، در این پورتال بخشی با عنوان سرمایه‌گذاری‌ هوشمندانه قرار داده شده است که به نوبه خود اقدامی نوین و منحصر به فرد است. در این بخش کاربران می‌توانند با تکمیل پرسشنامه‌های سنجش ریسک و تعیین سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفویی پیشنهادی از ابزارهای این شرکت دریافت نمایند و با تغییر سطح ریسک‌پذیری خود، پرتفوی متفاوتی دریافت نمایند و به این ترتیب مشاوره‌ای غیر حضوری در راستای سرمایه‌گذاری در ابزارهای این شرکت دریافت نمایند.
نحوه دسترسی
به منظور استفاده از خدمات آنلاین پورتال جامع تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، مشریان پیشین صندوق‌های درآمد ثابت این شرکت باید پس از ورود به این سامانه و وارد کردن کد ملی، با دریافت کد رهگیری و کد فعال‌سازی، به دفتر این شرکت مراجعه کرده و با ارائه کارت ملی و احراز هویت، کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. سایر کاربران که تا کنون مشتری صندوق‌های این شرکت نبوده‌اند، لازم است ابتدا فرمی را تکمیل نموده و تصویر مدارک هویتی خود را در صفحه مربوطه بارگذاری نمایند و پس از دریافت کد رهگیری و فعال‌سازی، مراحل دریافت کد کاربری و رمز عبور را مانند سایر مشتریان طی کنند.
توسعه تکنولوژیک ابزارها
علی تیموری، مدیر عامل تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، در همین خصوص گفت: این شرکت در کنار توسعه ابزارها تلاش کرده است تکنولوژی را در فرآیند تأمین سرمایه به کار ببرد تا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، ضمن فراهم کردن سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران، خدمات ویژه‌ای به آنها ارائه کنیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی پورتال جدید تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، گفت: در این پورتال در گام نخست، صدور و ابطال آنلاین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک امکانپذیر شده است و در گام بعدی با مجوزی که از سازمان بورس دریافت خواهیم کرد، معامله صندوق‌های قابل معامله (ETF) نیز از طریق همین پورتال و با اتصال به سیستم معاملات کارگزاری، امکانپذیر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.