صفحه اصلی / ۲.۵ میلیون تلفن ثابت قطع کامل یک‌طرفه وصل شد

۲.۵ میلیون تلفن ثابت قطع کامل یک‌طرفه وصل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، داوود زارعیان اظهارداشت: پس از تشکیل معاونت مشتریان در شرکت مخابرات ایران، تصمیم گرفته شد تمامی فرایندهای پیچیده مرتبط با مشتریان حذف شود.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: در بررسی‌ها ۲ موضوع نقل و انتقال سند و قطع دوطرفه تلفن‌های بدهکار در اولویت تشخیص داده شد.
وی ادامه داد: الزامی بودن حضور مالک برای نقل و انتقال سند و قطع دوطرفه تلفن‌های بدهکار، بسیاری از تلفن‌ها را از کارکرد خارج کرده بود که تصمیم گرفته شد هر دو فرایند اصلاح شود.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: پس از این تصمیم اعلام کردیم تلفن‌هایی که به صورت دو طرفه قطع شده‌اند اگر به ودیعه نرسیده‌اند وصل شوند تا امروز ۲.۵ میلیون شماره تلفن ثابت که به دلیل نپرداختن بدهی قطع دو طرفه شده بود بدون نیاز به درخواست متقاضی وصل شده است.
وی ادامه داد: همچنین در حال اطلاع‌رسانی و هماهنگی با مالکان این خطوط هستیم و بسیاری از آنها در حال پرداخت بدهی خود هستند که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۲۵ تا ۳۰ درصد خطوط قطع تلفن ثابت به صورت دائمی بدهی خود را پرداخت کنند و دارای کارکرد شوند.
زارعیان با اشاره به آمار عملکرد نقل و انتقال سند نیز گفت: حدود ۷۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در کشور تلفن به نام شان نیست که حدود ۵۰ درصد این افراد برای تغییر نام مراجعه کرده‌‌اند.
وی ادامه داد: در مدت ۱.۵ ماه اجرای این تصمیم تعداد زیادی از مشترکان که تلفن‌هایشان به نام نبود مراجعه کردند و به طور میانگین در استان‌های کوچک ۳ تا ۵ هزار خط و در استان‌های بزرگ ۲۰ هزار خط تغییر مالک یافتند.
معاون شرکت مخابرات ایران از سایر مشتریان دارای این شرایط خواست که برای به نام کردن خطوط خود مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.