صفحه اصلی / فروش بالای کادیلاک در چین

فروش بالای کادیلاک در چین

 تا جایی که این کشور به بزرگ‌ترین بازار این برند لوکس آمریکایی تبدیل شده است. به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پدال،  در دسامبر سال گذشته، فروش کادیلاک در چین از ایالات‌متحده بیشتر شد و در سه‌ماههٔ نخست سال جاری نیز فروش این شرکت در چین بار رشد نجومی ۹۰ درصد به ۳۹,۴۰۰ دستگاه رسید. این در حالی است که فروش کادیلاک در چین همچنان رو به افزایش است؛ اما در سوی دیگر، این شرکت طی همین مدت در ایالات‌متحده، ۳۵,۶۳۳ دستگاه فروش داشته است که ۴.۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
کادیلاک در نمایندگی‌های فروش خود در چین نام برخی از معروف‌ترین خریداران خود را به دیوار نمایشگاه چسبانده است که میراث ارزشمند و اعتبار این برند اصیل آمریکایی را به خریداران نشان می‌دهد. ازجملهٔ این نام‌ها می‌تواند به الویس پریسلی، محمدعلی کلی، ملکه الیزابت دوم و باراک اوباما اشاره کرد. به نظر می‌رسد این ایده نتیجه داده است زیرا یک خریدار چینی کادیلاک CT6 که چهل سال سن دارد، در گفتگو با Autonews گفته است که در این کشور فرهنگ یک برند بسیار اهمیت دارد. وی دراین‌ارتباط گفته است:
«نام کادیلاک با شخصیت‌های تاریخی مانند روسای جمهور ایالات‌متحده گره خورده است. بنابراین داشتن یک کادیلاک نشانگر شخصیت من است و این فرهنگی است که در فروش بالای کادیلاک در چین تأثیر دارد».
سال گذشته این شرکت آمریکایی کارخانهٔ جدیدی را در چین افتتاح نمود که در حال حاضر به تولید مدل‌های CT6، XT5 و بیوک GL8 می‌پردازد. احداث این مرکز تولید محلی، موجب کاهش ۲۵ درصدی تعرفهٔ واردات محصولات کادیلاک شده است که این شرکت را قادر ساخته ردپای آئودی، ب‌ام‌و و مرسدس بنز را دنبال کند؛ بنابراین چین ثابت کرده که برای کادیلاک بسیار مهم است زیرا از سود و فروش رو به رشدی برخوردار است. در سال ۲۰۱۶، کادیلاک موفق به فروش ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در ایالات‌متحده شد که ۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است اما از سوی دیگر، برند لوکس جنرال موتورز در این سال ۱۱۶ هزار دستگاه خودرو در چین به فروش رساند که ۴۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۵ می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.