صفحه اصلی / شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی ماکس ۲۰۱۷ روسیه حضور می‌یابند

شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی ماکس ۲۰۱۷ روسیه حضور می‌یابند

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نمایشگاه بین‌المللی هوافضای ماکس دارای جایگاهی پیشرو در میان نمایشگاه های برتر هوافضا در جهان است و در شهر علم و فن‌آوری هوافضای روسیه – ژوکوفسکی در فرودگاه پایگاه مرکزی و تستهای پروازی کشور- انستیتو تست و تحقیقات پروازی با نام م.م. گروموف برگزار می شود.
این نمایشگاه یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطات چند سطحی و توسعه بیشتر همکاری صنعتی و پیدا کردن شرکای تجاری جدید برای متخصصان و تجار فراهم می کند. نقش نمایشگاه هوایی به عنوان مولدی جهت ایجاد ائتلاف های جدید و ایده های پربار، در سراسر جهان شناخته شده است.
ستاد صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی نیز برای شرکت در این نمایشگاه از شرکت های فعال در حوزه هوافضای کشور دعوت کرده تا با حضور در این نمایشگاه از فرصت ایجاد شده برای برقراری ارتباطات چند محوری با متخصصین و تجار بین المللی استفاده کرده با آخرین دستاوردها در زمینه هوا و فضا و تکنولوژی های جدید آشنا شوند.
علاقه مندان شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ماکس ۲۰۱۷ روسیه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.maks-iran.com مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.