صفحه اصلی / افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان با حضور وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد و گفت: بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان با ۱۷۸۰۰ مترمربع با ۶۰ میلیاردتومان هزینه ساخته شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی درباره جزئیات افتتاح بیمارستان سیرجان که امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه با حضور قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی کشور به بهره برداری رسید، گفت: بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سیرجان در ۵ طبقه و در محوطه ۵۳ هزار مترمربعی و با مساحت زیربنای ۱۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع بنای ساختمان احداث شده و امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) به بهره‌برداری رسیده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان به نحوی ساخته شده که نیازهای تخصصی شهرستان را تامین کند. همچنین، با توجه به اینکه سیرجان، در مسیر شریانی واقع شده بخش‌های مختلف نیز در این بیمارستان همچون بخش‌های بستری، تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان در نظر گرفته شده است.
علیزاده افزود: در این پروژه، ۴۵ تخت ویژه CCU، ICU و NICU در نظر گرفته‌ایم تا بتواند نیازهای شهرستان و همچنین استان را تاحد قابل‌ملاحظه‌ای تامین کند.
مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ۸ اتاق عمل، ۲۸ تخت اورژانس، ۱۹ تخت دیالیز در بیمارستان سیرجان ایجاد شده است. همچنین بخش اطفال دارای ۴۰ تخت، بستری و زایمان ۲۷ تخت، عفونی و داخلی و گوش و حلق و بینی و اعصاب نیز دارای ۳۹ تخت است که مجموعا تخت‌های بیمارستان سیرجان ۲۳۵ تخت است.
وی ادامه داد: در بیمارستان سیرجان، علاوه بر بخش تصویربرداری، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و ام آر آی نیز پیش‌بینی شده است و این بیمارستان با بودجه ۵۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
علیزاده یادآور شد: ساخت بیمارستان سیرجان از سال ۸۸ آغاز شد که امروز ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است/ استفاده مردم از بیزنس جت‌ها در ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمدی‌بخش در گفت وگو با ایلنا درباره فعالیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.