صفحه اصلی / رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در چهارمحال و بختیاری

رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:
طی سال گذشته با تشکیل ۱۹ جلسه مربوط به کمیسیون‌های ماده ۱۱ به منظور رسیدگی به تخلفات ۱۲۸ راننده و کمیسیون ماده ۱۲ جهت رسیدگی به تخلفات هشت شرکت حمل‌ونقل عمومی احکام متناسب برای متخلفان صادر شد
وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات رانندگان، غیرفعال کردن کارت هوشمند آن‌ها از یک تا سه ماه، ۶ مورد جریمه نقدی و دو مورد تذکر کتبی به شرکت‌ها در سال ۹۵ انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده تخلف رانندگان حمل‌ونقل عمومی مسافر، مربوط به نداشتن صورت‌وضعیت، نداشتن تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه و عدم رعایت قوانین و مقررات بوده است.
سلمان‌زاده افزود: به تخلفاتی مانند حمل بار اضافه (اضافه تناژ)، نداشتن بارنامه و عدم مهار بار برای رانندگان حمل‌ونقل کالا نیز رسیدگی شد

همچنین مطالعه کنید:

بیش از ۴۵ میلیون بیمه‌نامه صادر شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخیرا آمار هفت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.