صفحه اصلی / سئو سایت با استفاده از راهکارهای جدید

سئو سایت با استفاده از راهکارهای جدید

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،  سئو (SEO) یا بهینه‌سازی سایت برای جستجوی گوگل پروسه بسیار پیچیده‌ای است که باید بطور دقیق توسط متخصص سئو اجرا شود. دانش، مهارت و تجربه در سئو به سادگی بدست نمی‌آید و یک سئو کار حرفه‌ای باید همیشه بروز باشد.
به گزارش ویرلن، شرکت گوگل دائما الگوریتم‌های جدیدی را برای لیست کردن بهترین سایت‌ها در رتبه‌های برتر بکار می‌گیرد و ضمنا رقابت بسیار بالایی هم برای دستیابی به رتبه اول جستجو وجود دارد.
شرکت سئو ماوی، ارائه دهنده خدمات سئو سایت به برندهای برتر، جدیدترین راهکارهای سئو در سال جدید را معرفی کرد:
تولید محتوا
برای تولید محتوای مرتبط با خدمات و محصولات خود برنامه‌ریزی کنید و از کلمات کلید مرتبط و پر جستجو بصورت متعادل در تمام سایت استفاده کنید.  دو راه برای تولید محتوا وجود دارد، یکی ترجمه مقالات خارجی مرتبط از سایت‌های معتبر بین‌المللی و دیگری مقالات آموزشی است که خودتان باید در مورد کسب و کارتان بنویسید و در سایت منتشر کنید.
بهینه‌سازی سایت برای موبایل
سال گذشته تعداد دفعاتی که مردم از طریق موبایل و تبلت در گوگل جستجو کردند و وب‌سایت‌ها را باز کردند، بیشتر از دفعاتی بود که از طریق کامپیوترهای دسکتاپ جستجو کردند. بنابراین اخیرا گوگل بصورت رسمی اعلام کرده که الویت جستجو براساس بررسی نسخه موبایل وب سایت‌هاست. پس اگر وب‌سایت شما نسخه مخصوص موبایل نداشته باشد، قطعا رنک پائین‌تری از گوگل دریافت خواهد کرد.
بهینه‌سازی محلی
از آنجایی‌که بررسی نسخه موبایل وب‌سایت‌ها در اولویت گوگل قرار گرفته، موقعیت مکانی شما روی نقشه نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است زیرا براساس الگوریتم‌های جدید گوگل اولویت با وب‌سایت‌هایی است که مکان‌شان به شما نزدیک‌تر باشد.  بنابراین موقعیت مکانی خود را روی نقشه گوگل ثبت کنید تا رتبه بالاتری را از گوگل دریافت کنید.
استفاده از SSL
یکی از نکات‌ریزی که به تازگی در سئو سایت تاثیرگذار بوده، بحث SSL است. گوگل به تازگی به سایت‌هایی که دارای SSL هستند، رتبه بهتری می‌دهد زیرا این سایت‌ها امن‌تر هستند؛ برای همین است که وقتی در گوگل جستجو می‌کنید، بسیاری از سایت‌هایی که در صفحه اول جستجو بوده، دارای HTTPS هستند.
لینک بیلدینگ
لینک بیلدینگ به دو بخش داخلی و خارجی سایت تقسیم می‌شود که هر دو بسیار مهم و تاثیر گذار هستند.  در داخل وب‌سایت خود بصورت متعادل و هوشمند کلمات کلیدی را به مقصد مرتبط و هدف خود لینک دهید.  همچنین بسیار مهم است که برای دریافت لینک از سایت‌های با اتوریتی بالا برنامه‌ریزی کنید.  
موارد فوق برخی از مهم‌ترین و موثرترین راهکاری سئو وب سایت هستند که البته اجرای آن بصورت حرفه‌ای در تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد. شرکت سئو ماوی (www.seomavi.net) آماده ارائه خدمات سئو تضمینی به اشخاص و برندهای برتر است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.