صفحه اصلی / حجم معاملات فرابورس ایران در مسیر صعودی

حجم معاملات فرابورس ایران در مسیر صعودی

نخستین روز معاملاتی بازار فرابورس ایران در هفته جدید با رشد قابل ملاحظه حجم و ارزش معاملات به پایان رسید به طوری که نسبت به چهارشنبه هفته قبل حجم دادوستد اوراق بهادار و ارزش آن به ترتیب افزایش ۱۰۰ و ۱۲۱ درصدی را تجربه کردند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه بالغ بر ۸۵۲ میلیون ورقه بهادار در ۴۷ هزار دفعه مورد مبادله قرار گرفت که ارزش آن بیش از ۲ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال بود.
 نگاهی به معاملات انجام شده در بازارهای اول و دوم فرابورس حاکی از آن است در مجموع این دو بازار ۲۱۲ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۷۰۱ میلیارد ریال دادوستد شده که بالاترین حجم و ارزش معاملات به ترتیب به نمادهای «ذوب» و «اپرداز» تعلق گرفت. پایان بازار دو نماد مربوط به شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه فارس به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۲/۱۳۹۶ و بیمه کوثر برای برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۲/۱۳۹۶ متوقف شدند، این در حالی است که نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد بازگشایی شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.