صفحه اصلی / جریمه‌های راهنمایی رانندگی صرف امور اصلاح نقاط حادثه‌خیز می‌شود

جریمه‌های راهنمایی رانندگی صرف امور اصلاح نقاط حادثه‌خیز می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان در مراسم گردهمایی و تجلیل از دست‌اندرکاران و تلاش گران ارتقاء ایمنی راه‌ها در سفر جاده‌ای اظهار کرد: دولت یازدهم برنامه‌ریزی و اقدامات مدونی در جهت ایمنی جاده‌ای و آرامش رانندگان انجام داده است.
وی افزود: دولتمردان پیشین در یک برهه‌ای از زمان مسئولیت وزارتخانه راه و شهرسازی را با اقدام ناشیانه روبه‌رو کردند و حجم بزرگی از کارها اعم از شهرسازی و نگهداری راه‌ها را به این وزارتخانه دادند و این در حالی است که در دولت تدبیر و امید حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری تلفیق شد تا جاده‌های با استانداردی تحویل بگیرند.
وی بابیان اینکه یکی از اقدامات اثرگذار در دولت تدبیر و امید راه‌اندازی پروژه راه‌آهن تهران- همدان بوده است، ابراز کرد: ۱۲۰ کیلومتر از ریل‌گذاری در استان و ۲۰ کیلومتر در استان مرکزی انجام شده است.
وی بابیان اینکه هزار میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن همدان هزینه شده است، بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک جشن بزرگ رسیدن ریل به شهر همدان برگزار خواهد شد.
معاون امور عمرانی استاندار همدان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با توجه به رهنمودهای رهبری و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از تمامی ظرفیت‌های کشور بهره خواهد برد.
عراقی با اشاره به فزونی خودرو در سطح جاده‌های استان در دولت تدبیر و امید، بیان کرد: افزایش ۵/۳ برابری خودرو و ۲ برابری موتورسیکلت در سطح جاده‌های استان نشان از بهبود وضعیت اقتصادی مردم در دولت یازدهم بوده است.
وی ادامه داد: تاکنون در دولت تدبیر و امید عوام‌فریبی وجود نداشته است و به تمام وعده‌های خود عمل کرده است به طوری که به احداث بیمارستان و در بسیاری از روستاها آب شرب تأمین کرده است.
وی گفت: دولت یازدهم نقد سازنده را پذیراست و تخریب را نمی‌پذیرید و قهرمانانه به کار خود ادامه خواهد داد و آرمان‌های پوپولیستی را کنار خواهد گذاشت.
معاون امور عمرانی استاندار همدان در خصوص جریمه‌های راهنمایی و رانندگی نیز بیان کرد: جریمه‌های حاصل از عدم رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان صرف اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایمنی جاده‌های می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.