صفحه اصلی / کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر حقوق می‌گیرند؟

کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر حقوق می‌گیرند؟

حقوق کارگران تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ چقدر است؟ بسیاری از قوانین کار در کارخانه چینی تولیدکننده پوشاک برند ایوانکا ترامپ رعایت نمی‌شود. طبق گزارش "انجمن کار منصفانه"، کارگران این کارخانه در ازای حدود ۶۰ ساعت کار در هفته، فقط ۶۲ دلار دستمزد دریافت می‌کنند. گفته می‌شود در برخی مناطق چین، حتی کمتر از این میزان حقوق دریافتی دارند اما در این گزارش اشاره نشده که کارخانه مذکور در چه منطقه‌ای از چین واقع شده است.
طبق گزارشی که بازرسان "انجمن کار منصفانه" در اکتبر گذشته پس از بازدید از این کارخانه ارائه کردند، ۸۰ کارگر در آن مشغول به کار هستند و برای پیمانکار گروه GIII لباس با برند ایواکا ترامپ تهیه می‌کنند. ایوانکا در این کارخانه سمت مدیریتی ندارد.بازرسان این انجمن طی بازرسی ۲ روزه پی بردند که ۲۴ استاندارد بین‌المللی کار که به تصویب سازمان ملل رسیده، در این کارخانه نقض می‌شود.
بر اساس قانون چین، میزان اضافه‌کاری در این کشور ۳۶ ساعت در ماه است در حالی که طبق گزارش‌ها کارکنان GIII در فاصله سپتامبر ۲۰۱۵ تا آگوست ۲۰۱۶ حدود ۸۲ ساعت اضافه‌کاری داشته‌اند. همچنین ممیزی کیفیت این کارخانه از عدم وجود بیمه اجباری و نبود اتحادیه‌ای برای نمایندگی کارکنان خبر داده است که همین موضوع خود نگرانی‌هایی را در زمینه ایمنی و سلامت آنها ایجاد کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.