صفحه اصلی / حضور راهداران در مناطق سیل‌زده خدابنده

حضور راهداران در مناطق سیل‌زده خدابنده

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه راهداران به دلیل شرایط جوی استان، در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، افزود: در حال حاضر شاهد حضور راهداران در مناطق سیل‌زده شهرستان خدابنده هستیم.
وی با یادآوری اینکه از روز گذشته شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان هستیم، تصریح کرد: این بارش‌ها امروز نیز در آزادراه و ترانزیت زنجان ـ قزوین (همراه با مه غلیظ؛در حدفاصل کیلومتر ۵۵ تا ۶۵) و نیز آزادراه زنجان ـ تبریز و ترانزیت زنجان ـ میانه (حدفاصل کیلومتر ۴۵ تا ۵۵) تداوم دارد.
این مسئول ادامه داد: بارش پراکنده باران در محورهای زنجان ـ بیجار (انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان)، زنجان ـ دندی (همراه با مه ناپایدار در گردنه قلی‌کندی)، زنجان ـ طارم (همراه با مه غلیظ در ارتفاعات)، زنجان ـ تهم ـ چورزق (همراه با مه غلیظ در ارتفاعات)، زنجان ـ ارمغانخانه و نیک‌پی ـ ماه‌نشان (گردنه اندآباد) نیز مشاهده می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: تردد در سایر جاده‌های اصلی و فرعی استان، با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.