صفحه اصلی / تأکید نماینده مجلس بر ضرورت توجه ویژه به بعد اشتغال و تولید در سال‌جاری

تأکید نماینده مجلس بر ضرورت توجه ویژه به بعد اشتغال و تولید در سال‌جاری

«علی اسدی» پیش از ظهر امروز هفتم اردیبهشت ماه در شصت و پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه ۶ (شهرستان های انار، رفسنجان و شهربابک) اظهار کرد: یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و با توجه به اینکه حرکت‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان از سه سال قبل آغاز شده، اما امسال با توجه به نامگذاری سال باید به بعد اشتغال و تولید آن توجه ویژه شود.
وی از رابطه مستقیم تولید و اشتغال سخن گفت و بیان کرد: بزرگترین خوش شانسی استان کرمان این است که استاندار اقتصادی دارد و تحرکات خوبی در حوزه اقتصاد در سه سال اخیر در استان شاهد هستیم و مدیران نیز باید پا به پای استاندار حرکت کنند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با گلایه از برخی از مدیران استان، افزود مجوزهایی که نیاز است از مرکز(تهران) اخذ شود، در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شوند اما صدور مجوزها در استان کرمان طولانی مدت است.
وی خطاب به مسئولان استان کرمان، گفت: مسئولان باید مانند آهن ربا، سرمایه گذار را جذب نمایند و کار سرمایه گذران را در اولویت کاری خود قرار داده و مجوزهای لازم را در اسرع وقت صادر کنند.
اسدی با اشاره به وضعیت گردشگری استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه شهرهای استان مانند زنجیر به یکدیگر در حوزه گردشگری وصل هستند و اگر بین همه شهرها هماهنگی لازم در حوزه گردشگری نباشد، شاهد رونق گردشگری در استان نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه افرادی زمین ها را در شهرک های صنعتی تصرف و آنها را رها کرده اند که باعث شده شهرک صنعتی نیمه تمام باقی بماند، افزود: باید در زمینه واگذاری زمین به افراد کم درآمد اقداماتی صورت گیرد اما نباید این امر باعث گسترش بی رویه مساحت شهر بشود.
اسدی تصریح کرد: قیمت زمین در شهربابک بسیار بالاست که باید اقداماتی در رابطه با کاهش قیمت زمین صورت گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.